Підключення до платіжної системи EasyPay для ФОП


Merchant Cabinet EasyPay – це система, за допомогою якої ви можете виконувати різноманітні операції, які допоможуть вам ефективно керувати вашими платежами. Завдяки Merchant Cabinet ви можете продивлятися аналітику по платежам у виді графіків, відстежувати відшкодування, створювати інвойси, формувати платежі та продивлятись звітність, щоб отримати детальну інформацію та аналіз вашої фінансової діяльності.

Переваги платіжної системи EasyPay:

  • особистий кабінет для керування платежами
  • аналітика оплат
  • звітність за вказаний період
  • комісія - 1,38 % від суми кожної операції


Що потрібно для підключення?

  • зареєструватися на сайті EasyPay в один крок
  • пройти ідентифікацію юридичної особи
  • отримати ServiceKey для активації функціоналу


Важливо!

З метою запобігання можливих випадків шахрайства та протидії легалізації (відмивання) доходів одержаних злочинним шляхом, перед підключенням до електронної платіжної системи EasyPay потрібно пройти належну перевірку отримувача платежів.

ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «КОНТРАКТОВИЙ ДІМ» (далі по тексту – ФК) є суб’єктом первинного фінансового моніторингу, тому на виконання ФК вимог ст. 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» для здійснення належної перевірки продавцю необхідно реєструвати усе згідно з інструкцією.

Реєстрація ФОП через Merchant Cabinet EasyPay


1. Перейдіть за посиланням https://merch.easypay.ua/layout та натисніть на кнопку "Авторизація" у верхньому кутку екрану

2. У формі, що відкрилася, введіть ваш номер телефону для верифікації та натисніть "Продовжити"

3. На вказаний номер вам надійде код для підтвердження
4. Введіть код та придумайте надійний пароль для вашого кабінету
5. Далі натисніть "Увійти" для переходу в кабінет

6. Перейдіть до розділу "Налаштування" та натисніть на кнопку "Розпочати як ФОП"

7. Перед початком заповнення документів, ознайомтесь обов'язково з публічною офертою та з додатками до неї. 

8. Натисніть кнопку "Почати" для переходу до заповнення даних по ФОП

9. На першому кроці вкажіть контактні дані та свій сайт, де розміщені ваші товари

10. Введіть ІПН ФОП, який підписав (або планує підписати) договір з Епіцентр Маркетплейс

11. Після заповнення даних, натисніть кнопку «Далі» для переходу на наступний крок.

12. На 2-му кроці вкажіть рахунок ФОП, дані реєстрації та натисність кнопку «Далі».

13. На 3-му кроці необхідно вказатати інформацію про діяльність

14. Поле «Відповідальна особа з фінансових питань» не є обов'язковим до заповнення, якщо у вас не буде представника

15. Останнім кроком буде проходження анкети-опитувальника

16. Пройдіть всі питання та натисність на кнопку «Сформувати документи»

17. Протягом 5-10 секунд зʼявляться сформовані документи: заявка-акцепт, лист щодо зв'язків з країною-агресором та опитувальник.

18. Вам необхідно додатково завантажити документи ФОП та підписати їх за допомогою сервісу «Дія»

19. Статус проходження ідентифікації буде відображено в верхній частині екрану біля іконки листа, під номером телефону

20. Після успішного підписання документів статус відображатиметься у верхній частині екрану біля іконки листа, під номером телефону.

21. При наявності зауважень до документів чи зазначених в Опитувальнику даних, з'явиться відповідний статус про необхідність доопрацювання.

Ключ буде надіслано на вашу електронну адресу після підтвердження підключення.



Якщо у вас виникнуть питання, ви можете через розділ Підтримка Merchant Cabinet EasyPay обрати канал для зв'язку та написати звернення.

Зверніть увагу!

Після підписання документів та проходження ідентифікації, очікуйте підтвердження підключення. Про його успішне завершення свідчитиме відповідний статус.

У разі виникнення зауважень до коректності зазначеної інформації чи наданих документів, ви отримаєте про це в кабінеті відповідне повідомлення. Після їх виправлення, документи потрібно повторно підписати через Дія.Підпис та очікувати на підтвердження підключення

Список необхідних документів:

  • копії усіх заповнених сторінок паспорта (якщо замість паспорта ви використовуєте ID-картку, зробіть скан-копії картки з обох боків та додайте копію виписки з демографічного реєстру);
  • копія ідентифікаційного номера фізичної особи (не надається за наявності ID картки);
  • копію довідки внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
  • копії ліцензій та дозволів (у разі, якщо вид вашої господарської діяльності підлягає ліцензуванню або отриманню дозволу). Якщо інформація про видачу ліцензії/дозволу опублікована у відкритому доступі на офіційному веб-сайті державного органу, скан-копії надсилати не потрібно — достатньо зазначити посилання на цю інформацію;
  • копію податкової декларації ФОП та квитанції №2 до неї за останній звітний період (у випадку, якщо декларація опублікована та доступна для перегляду на веб-сайті державного органу, Ви можете надати лише посилання). У випадку, якщо ФОП новостворений, а декларація ще не подавалась, потрібно надати копію договору поставки/закупки товарів або ж інші супровідні документи, які підтверджують їх отримання у постачальника (рахунки-фактури, видаткові накладні, рахунки на оплату і т.п.);
  • копію свідоцтва на торговельну марку (за наявності);
  • копію довідки про відкриття рахунку ФОП в банку або інший офіційний документ, що містить цю інформацію;
  • посилання на сторінку з вашими товарами на маркетплейсі (якщо товари вже пройшли модерацію) та скріншот з особистого кабінету продавця (розділ Налаштування – Налаштування компанії) для підтвердження факту реєстрації ФОП на маркетплейсі;
  • якщо договір укладається представником компанії, і якщо ця особа засвідчує копії чи підписує інші документи, що надаються для укладання договору, потрібно надати скан-копію довіреності (або іншого документу, що підтверджує повноваження представника), а також копії всіх заповнених сторінок його паспорта та ідентифікаційного коду. 

Підписання договору без реєстрації через Merchant Cabinet EasyPay

 
Вам потрібно надіслати заповнені у вордовському форматі (.doc) файли разом з пакетом документів у вигляді скан-копій та/або їх фотографій належної якості.

1. Завантажте та заповніть

    • Заявку-акцепт на прийняття (акцепт) всіх умов Публічної пропозиції (оферти) на укладення Договору про надання послуг з приймання та переказу платежів

    • Опитувальник про діяльність

    • Лист щодо зв'язків з країною-агресором

2. Надішліть документи на sales@easypay.ua. У темі листа вкажіть: «Епіцентр, назва вашого ФОП».

3. Дочекайтеся завершення перевірки документів платіжною системою.

4. В процесі перевірки у вас можуть запитуватися додаткові відомості та документи.

5. Після завершення перевірки документів на вашу електронну адресу буде відправлено повідомлення про погодження підключення з описом подальших дій.

6. Для завершення процедури підключення вам потрібно буде надіслати пакет документів в паперовому вигляді на отриману в повідомленні адресу.

7. Ключ буде надіслано на вашу електронну адресу після фактичного отримання документів платіжною системою.

Якщо у вас виникнуть питання, надсилайте звернення на пошту: bortnik.aleksandr@easypay.ua або sales@easypay.ua чи в Telegram або Viber за номером: +380 67 524 96 43.

Активація функціоналу в особистому кабінеті Епіцентр Маркетплейс


1. Увійдіть до особистого кабінету та перейдіть до розділу "Налаштування" → "Налаштування компанії" → "Оплата та Доставка".

2. Для внесення ключа необхідно натиснути на кнопку "Підключити оплату картою".

3. Після внесення ServiceKey натисність Зберегти.

4. Назва кнопки зміниться на "Переглянути подробиці", це означає, що ключ внесено і успішно збережено.

5. Наступним кроком буде активувати сам функціонал через повзунок на картці в праву сторону.

Зверніть увагу!

Всі ключі для підключення функції оплати карткою починаються зі слова EPICENTR.

Ключ прив'язаний до вашого ІПН, з яким у вас заключено договір. При зміні ФОП ви маєте перезаключити договір з платіжною системою.

Оплата карткою активується через 24 години після введення ключа в особистому кабінеті!

Будь ласка, будьте уважні при внесенні ключа до поля — якщо ви зробите помилку, вам буде відображено повідомлення та ключ не буде збережено.

Відключення способу оплата картою


  1. Перейдіть до розділу "Налаштування" → "Налаштування компанії" → "Оплата та Доставка".
  2. Вимкніть еквайринг, перевівши повзунок на картці в ліву сторону.
  3. Вам буде відображене інформаційне вікно з попередженням про блокування компанії:
    • якщо ви впевнені, натисніть на кнопку Підтвердити для збереження змін
    • у випадку, якщо ви не готові вимкнути еквайринг, натисніть на кнопку Скасувати або закрийте інформаційне вікно
  4. Після підтвердження компанія буде автоматично заблокована та статус товарів на сайті зміниться на "Немає в наявності"

Відключення інших пов'язаних функціоналів

 
У випадку якщо у вас були активовані:

  • Повна передоплата
  • Самовивіз Meest-Епіцентр
При деактивації еквайрингу вказані функціонали автоматично будуть вимкнені для вашої компанії. При активації оплати картою, вам необхідно буде повторно їх налаштувати.

Деактивація при зміні юридичної особи в компанії

 

  1. Еквайринг буде автоматично деактивовано та видалено ключ
  2. Необхідно повторно пройти ідентифікацію нової юридичної особи для отримання ServiceKey
  3. За відсутності нового договору з платіжною системою, ваша компанія буде залишатися заблокованою 

ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ