На підставі п.3 Додатку 5 до Субліцензійного договору, ця інструкція є його невідʼємною частиною.

Зворотний зв'язок по замовленням


Для підвищення ефективності взаємодії з покупцями та отримання від них зворотного зв'язку, передбачена можливість оцінювання виконаних та скасованих замовлень.

Оцінювання реалізовано у вигляді прикріпленої до замовлення анкети, яку може за бажанням заповнити покупець.

Даний функціонал забезпечує захист прав споживачів при онлайн замовленнях, що передбачено законодавством України.

Нижче описано як ви можете знайти замовлення, що отримали оцінки, та переглянути їх анкети.

Отримання зворотного зв'язку по замовленням

Зверніть увагу !

На даний момент оцінки замовлення не впливають на рейтинг продавця.

Детальніше про рейтинг продавця ви можете дізнатися за посиланням.

Покупець може надати оцінку виконання замовлення заповнивши анкету в особистому кабінеті на сайті Епіцентр. Оцінювання доступне для вже виконаних або скасованих замовлень, тобто для тих, що перебувають у статусах "Завершено", "Завершено (відмова продавця)", "Закрито", "Закрито (відмова продавця)", "Скасовано" та "Скасовано продавцем".

Анкета оцінки замовлення має наступну форму:

Після відправки заповненої анкети покупець не може змінити внесені дані чи заповнити анкету повторно.

Результати оцінки замовлення покупцем ви можете переглянути у вашому особистому кабінеті на Епіцентр Маркетплейс.

Ознайомлення з оцінками по замовленням

Зверніть увагу!

Для користувачів мобільного застосунку аналогічний функціонал ознайомлення з оцінками замовлень реалізовано в розділі "Замовлення". Ви можете, не виходячи із застосунку, шукати замовлення з оцінками від покупців, переглядати їх та здійснювати ознайомлення з інформацією, яку покупець залишив на сайті при оцінюванні замовлення.

Повідомлення про отримання оцінки замовлення

Про отримання нової оцінки замовлення вас буде повідомлено через сповіщення у дзвіночок. Щоб відразу перейти на сторінку анкети, яка знаходиться у картці замовлення, натисніть на номер замовлення у сповіщенні.

Як знайти замовлення з оцінками

Замовлення, які отримали оцінки, візуально виділяються в загальному переліку замовлень відповідною позначкою.

Щоб отримати список усіх замовлень з оцінками, ви можете скористатися відповідним фільтром:

1. У розділі "Замовлення" натисніть на кнопку "Фільтрувати".

2. У меню оберіть фільтр "Наявність анкети опитування", варіант "Заповнена анкета".

3. Натисніть кнопку "Обрати".

Ви отримаєте список усіх замовлень, що мають заповнені анкети оцінювання.

Як переглянути анкету з оцінками замовлення

Щоб переглянути анкету такого замовлення, виконайте наступні дії:

1. Знайдіть потрібне замовлення у списку та натисніть на його номер для того, щоб перейти у картку замовлення.

2. У картці замовлення натисніть на вкладку "Оцінка замовлення".

На сторінці "Оцінка замовлення" будуть відображені ім'я та прізвище покупця, час відправки анкети та інформація, яку він залишив на сайті при оцінюванні замовлення.

Вкладка "Оцінка замовлення" з'являється лише в картках замовлень, що отримали оцінку від покупця. В картках замовлень, які ще не були оцінені, ця вкладка відсутня.

ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ