Мобільний додаток для продавців

Для того, щоб ви мали можливість опрацьовувати вхідні замовлення, редагувати ціни та наявність товарів, переглядати транзакції та звіти про продані товари, існуючі тарифи та інструкції по роботі з функціоналом навіть коли поруч немає комп'ютера, ми спеціально розробили для вас мобільний додаток, що являє собою мобільну версію особистого кабінету продавця.

Завантажити мобільний додаток на смартфон ви можете за посиланням:

Зверніть увагу! Мінімальна версія ОС, на якій працює додаток:

  • iOS:13.6
  • Android: версія платформи - 5.0 / рівень API - 22.

Щоб увійти до особистого кабінету продавця, після встановлення додатку, вам потрібно авторизуватись.

Для цього, перейдіть у мобільний додаток та введіть ваш Email / номер мобільного телефону і пароль, які ви зазвичай використовуєте для входу, у відповідні поля на сторінці авторизації, що відкрилась після заставки.

Далі, натисніть на кнопку "Увійти".

Після успішної авторизації, система запропонує вам пройти автоонбординг для ознайомлення з роботою додатку.

Якщо ви бажаєте пропустити цей крок, натисніть кнопку "Потім" у вспливаючому вікні "Бажаєте ознайомитись з роботою додатку?".

Далі, відкриється головна сторінка розділу "Більше", у хедері якої вам будуть доступні для перегляду:

  • Дані по вашій компанії.
  • Дані по контрагентам.
  • Дані авторизованого користувача.
  • Ваші активні сервіси.
  • Поточний стан основного та бонусного рахунків.
З головної сторінки розділу "Більше" ви зможете:

  1. Перейти до розділів:

    • "Мій профіль"
    • "Тарифи"
    • "Звіти"
    • "Транзакції"
    • "Мова інтерфейсу"
    • "Довідка"
       2. Виконати вихід з профілю.

З головного меню додатку, яке розташоване у нижній частині екрану, ви зможете перейти до розділів "Замовлення", "Товари", "Сповіщення" та "Більше".

У розділі "Замовлення" ви зможете:

  • Переглядати картки замовлень.
  • Опрацьовувати вхідні замовлення.
  • Фільтрувати замовлення по статусу, даті, даних покупця, способу та статусу оплати для пришвидшення процесу пошуку потрібних.
  • Сортувати замовлення за датою.

Щоб переглянути та опрацювати замовлення, натисніть на його картку у загальному списку всіх замовлень.

В детальній картці ви зможете змінювати статус дзвінка, а також статус замовлення.

У розділі "Товари" ви зможете:

  • Масово змінювати статус та наявність товарів.
  • Змінювати ціну обраного товару.

  • Переглядати сторінки опублікованих товарів на вітрині.

  • Фільтрувати товари по набору атрибутів, статусу, бренду, категорії, ID для пришвидшення процесу пошуку потрібних.
  • Сортувати товари за датою додавання та назвою.

У розділі "Сповіщення" будуть відображатись повідомлення стосовно ваших замовлень, балансу, нових акцій та вигідних пропозицій.

У розділі "Більше → Мій профіль" ви зможете переглянути дані по вашій компанії та відповідальному категорійному менеджеру.

У розділі "Більше → Тарифи" вам буде доступна інформація стосовно комісій (роялті) за продані товари в залежності від категорій.

З розділу "Більше → Звіти" ви зможете завантажувати на свій смартфон звіти про продані товари.

Для пришвидшення процесу пошуку у розділі потрібного звіту, ви можете скористатись фільтром по статусу та / або даті формування.

У розділі "Більше → Транзакції" будуть відображатись усі транзакції по замовленням, а також транзакції на поповнення і коригування вашого балансу.

Для пришвидшення процесу пошуку потрібної транзакції, ви можете скористатись фільтрами:

  • По номеру замовлення.
  • По даті замовлення.
  • По типу транзакції.
  • По даті транзакції.

У розділі "Більше → Мова інтерфейсу" можливо змінити мову, на якій буде відображатись інтерфейс додатку.

У розділі "Більше → Довідка" вам будуть доступні інструкції по роботі з функціоналом в особистому кабінеті продавця.