Як перенести товари з Prom.ua на Маркетплейс Епіцентр за допомогою файлу у форматі xml

У цій інструкції ми розкажемо, як самостійно перенести свої товари з маркетплейсу Prom на Маркетплейс Епіцентр. Завдяки детальним покроковим рекомендаціям, ви зможете легко перенести дані за допомогою файлу у форматі .xml, уникнути помилок.

Зміст
1. Як перевірити дані товарів та експортувати їх з Prom.ua?
2. Що таке мапінг категорій та навіщо він потрібен?
3. Як імпортувати товари в особистий кабінет Маркетплейс Епіцентр?
4. Які помилки можуть виникнути після імпорту товарів?
5. Що необхідно дозаповнити, щоб товар був опублікований?
6. Як використати імпортований файл для автооновлення товарів?

1. Як перевірити дані товарів та експортувати їх з Prom.ua?

1. Увійдіть до особистого кабінету та перейдіть до розділу "Позиції".


2. Натисніть "Експорт" у верхньому меню.

3. Виберіть товари або їх групи, які хочете експортувати. 

4. Перевірте наявність фото та відсутність на них водяних знаків, а також наявність основних характеристик: бренд, країна виробник.

5. Для експорту виберіть формат YML.

6. Натисніть "Експортувати" і дочекайтеся завершення процесу.

     7. Для копіювання посилання на експортований файл натисніть кнопку «Копіювати посилання».

Зверніть увагу: Файл має відповідати шаблону YML-файл (формат .yml)

Перед експортом переконайтеся, що у вибраних вами товарах заповнені всі необхідні поля товарів для імпорту, а саме: price, name, category_Id та offer. Ви можете детальніше ознайомитися з прикладом експорту з Prom за посиланням.

2. Що таке мапінг категорій та навіщо він потрібен?

Мапінг категорій - це фактично зіставлення даних з Prom та Маркетплейсу Епіцентр, яке необхідне для коректного імпорту.

При імпорті товарів система обробляє дані та робить зіставлення категорій та характеристик.

Дані, які порівнюються і їх наявність в системі:

  • Категорія
  • Бренд
  • Країна


Категорії. На нашій платформі використовується власне дерево категорій, відповідно після завершення імпорту, ви побачите, що категорія відсутня. 

Бренд. Переконайтеся, що бренд, який ви вказали у своїх товарах є на нашій платформі. Якщо бренд відсутній, завчасно надішліть листа категорійному менеджеру для додавання бренду в систему. Бренд має бути зареєстрований і не мати ніякого відношення до країн агресорів.

Країна. Перевірте, що у ваших товарах заповнена країна виробник, це зменшить вам час для дозаповнення.

Зверніть увагу: система автоматично заповнює назву та опис товару українською мовою. Якщо у вашому файлі немає українського перекладу, система підтягне дані тією мовою, що зазначена в файлі на момент вивантаження товарів. Тому рекомендуємо вибирати українську мову під час експорту з Prom. За потреби ви зможете дозаповнити необхідні дані.

Також якщо:

  • Поле "ru" не потрібне - видаліть його вручну або файлом та попросіть менеджера вимкнути можливість його заповнення.
  • Поле "ru" потрібне - вивантажте файл двома мовами та повторно імпортуйте його.

Якщо у вас вже є заповнені картки в статусах "Чернетка", "На розгляді" або "Наповнення контентом", при повторному імпорті категорії та характеристики будуть втрачені. Переконайтеся, що ваші заповнені картки перейшли в статус "На модерації" або "Опубліковано".

Детальніше про дерево категорій та роботу з ним читайте в інструкції за посиланням.

3. Як імпортувати товари в особистий кабінет Маркетплейс Епіцентр?

1. Перед імпортом радимо вам зберегти скопійоване посилання на компютері для зручності його подальшого використання.

2. Увійдіть до особистого Кабінету Маркетплейсу та відкрийте розділ "Імпорт" - "Імпорт з інших майданчиків".

3. На сторінці "Імпорт з інших майданчиків" у вас будуть відображені два інформаційні блоки та рядок, у який потрібно вставити скопійоване посилання.

4. Внесіть скопійоване посилання на ваш файл з експортованими товарами для імпорту у відповідний рядок та натисніть кнопку "Імпортувати".

  5. Після запуску імпорту вам послідовно будуть відображатись його статуси. Імпорт товарів може зайняти деякий час, тому щоб дізнатися на якому етапі знаходиться обробка даних, натисніть "Оновити сторінку".

Статуси імпорту (відповідно до етапу імпорту файлу):
- ФАЙЛ ОБРОБЛЮЄТЬСЯ - система перевіряє файл на помилки.
- ТОВАРИ ЗАВАНТАЖУЮТЬСЯ В СИСТЕМУ - ваші товари проходять порівняння за основними характеристиками.
- ЗАВЕРШЕНО - товари успішно завантажені в систему.

Приклад (див. зображення нижче):

Зверніть увагу: якщо імпорт був запущений, але ще не завершився, ви не зможете почати його повторно. Вам буде відображене сповіщення про запущений імпорт у верхньому правому кутку екрана.

      6. Після завершення імпорту ви можете переглянути по ньому короткий звіт, а також побачити час останнього оновлення (дата та час запуску) та виконання (тривалість імпорту).

Звертаємо вашу увагу: якщо посилання для імпорту буде некоректним або файл матиме неправильний формат, вам буде відображена помилка про неможливість завершення імпорту, У статусі імпорту буде вказано: НЕ ВДАЛОСЯ ЗАВЕРШИТИ - тобто файл не відповідає шаблону, або має помилки за обов'язковими характеристиками, або містить недопустимі значення.

4. Які помилки можуть виникнути після імпорту товарів?

1. Після завершення імпорту товарів ви побачите його статус "Завершено", який означає успішне закінчення завантаження файлу в систему.

2. Під статусом імпорту з'явиться блок з коротким звітом, який містить: статистику імпортованих товарів, а саме:

- Загальну кількість імпортованих товарів.
- Кількість створених/оновлених товарів.
- Кількість створених/оновлених товарів з помилками.
- Кількість не імпортованих товарів.

2. Ви також маєте можливість переглянути звіт для детальнішого аналізу результатів імпорту. Щоб переглянути повний звіт про помилки, натисніть "Подивитися звіт". Вам відкриється сторінка з конкретизованим звітом про імпортовані товари, оформленим у вигляду таблиці. У верхньому лівому кутку над нею вказана загальна кількість помилок у файлі імпорту.

3. Таблиця містить наступні дані, ознайомившись з якими, ви зможете зрозуміти причину помилки для її виправлення:

- Артикул товару, по якому знайдено помилку.
- Статус (Створено з помилками/Оновлено з помилками).
- Назва параметра, у якому виявлено помилку.
- Значення.
- Опис.

Зверніть увагу: у таблиці відображена кількість помилок для кожного товару, тому один артикул (offer_id) може мати кілька помилок. 

4. За потреби ви можете завантажити файл звіту, натиснувши "Експортувати" (зображення вище), аби детально перевірити, які саме помилки необхідно виправити. Після закінчення експорту ви отримаєте сповіщення у "дзвіночок".

5. Після виправлення помилок ви можете повторно імпортувати файл з коректними значеннями.


У разі виникнення проблем або запитань зверніться у нашу підтримку merchant@epicentrk.ua.

5. Що необхідно дозаповнити, щоб товар був опублікований?

1. Після успішного імпорту на Маркетплейс всі картки товарів створюються у статусі "Чернетка" та лише з основною інформацією (назва, фото, ціна/стара ціна, артикул тощо). Ви можете переглянути їх у розділі "Товари".

   2. Для дозаповнення карток товарів для подальшої їх публікації є кілька зручних способів:

  • Ручне дозаповнення:
Ви можете самостійно відредагувати кожен товар, відкривши його детальну картку та додавши необхідну інформацію, таку як детальний опис товару, додаткові фотографії, бренд тощо. 

  • Експорт з гріда:
Цей метод дозволяє експортувати інформацію про товари у вигляді таблиці, для подальшого редагування характеристик товарів у зручному форматі. Також ви можете внести назви, ціни, інші характеристики та категорії, а потім імпортувати файл через функцію "Оновити все".

Як використати імпортований файл для автооновлення товарів?

Також рекомендуємо використовувати цей файл імпорту для Автооновлення товарів, щоб завжди мати актуальну інформацію про ваші товари. Для цього:

  1. Перейдіть у розділ "Імпорт" - "Автооновлення залишків"
  2. Внесіть посилання на файл у відповідний рядок
  3. Натисніть "Зберегти"
Детальніше про автооновлення товарів читайте за посиланням.

ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ