Підключення до Монобанк: оплата карткою на сайті

Monobank — зручний банк для платежів та швидке підключення до вашого магазину електронної платіжної системи.

Переваги еквайрингу Monobank

  • Швидке підключення - процес активації займає мінімум часу та здійснюється через мобільний застосунок банку.
  • Низька комісія - 1,3 % від суми кожної операції.
  • Широкий вибір способів оплати для клієнтів:
  • Оплата картками Visa/MasterCard.
  • Підтримка Google Pay та Apple Pay для мобільних платежів.

 
Що потрібно для підключення?

  • Бути клієнтом Monobank. Якщо у вас ще немає рахунку, його легко відкрити через мобільний застосунок.
  • Мати рахунок на юридичну особу. Рахунок може бути відкритий для ФОП або ТОВ.
  • Підписати заяву приєднання. Після заповнення анкети банк перевірить ваші дані та підготує заяву, яку необхідно підписати в мобільному застосунку. 


Як підключити еквайринг Monobank? 

  1. Увійдіть до особистого Кабінету та перейдіть до розділу "Налаштування" "Налаштування компанії""Оплата та Доставка".
  2. На картці Еквайринг "Monobank" натисніть кнопку "Підключити оплату онлайн".

3. У новій сторінці відкриється анкета Підключення бізнесу до еквайрингу від monobank
4. Обов'язково заповніть поля анкети, позначені зірочками (*) та натисніть "Надіслати"

Зверніть увагу!

У полі "Посилання на ваш магазин" вкажіть URL-адресу вашого сайту.
У полі "ЄДРПОУ" внесіть код юридичної особи, яка підписує чи має підписаний договір з платформою Епіцентр Маркетплейс

5. Зачекайте перевірки даних співробітниками Monobank (зазвичай займає до одного робочого дня).
6. Якщо вашу анкету підтверджено, ви отримаєте пуш-сповіщення в додатку Monobank
7. Увійдіть у додаток Monobank та підпишіть заяву на активацію еквайрингу.

8. Якщо у вас немає рахунку у Monobank або не відкрито рахунок на юридичну особу, співробітники банку нададуть детальну консультацію та допомогу в його відкритті.

Після підписання заяви:

  1. Вашій компанії буде автоматично присвоєно унікальний ключ для ідентифікації платежів.
  2. Ви отримаєте підтвердження у вигляді пуш-сповіщення в особистий кабінет продавця та у додаток Епіцентр Маркетплейс. 

Поверніться до "Налаштування компанії" → вкладка "Оплата та доставка". Або натисніть на кнопку Перейти до налаштувань у сповіщенні, що надійшло вам у дзвіночок в особистому кабінеті.

  1. Назва кнопки зміниться на "Переглянути подробиці" – це означає, що ключ успішно додано. При кліку на кнопку, буде доступний перегляд вашого ключа.
  2. Увімкніть еквайринг, перевівши повзунок на картці у праву сторону.
  3. Налаштування буде збережено та оплата карткою стане доступною для всіх товарів наступного дня. 

Зверніть увагу!

Якщо у вас вже активовано "Оплату карткою через EasyPay", для переключення еквайрінгу, спочатку необхідно деактивувати EasyPay 

Деактивація еквайрингу Monobank 

Зверніть увагу!

Компанія має обов'язково мати активний спосіб оплати картою.
У разі перемикання на іншу платіжну систему ваша компанія тимчасово блокується на час переходу. 

Відключення тільки способу оплата картою

  1. Перейдіть до розділу "Налаштування" → "Налаштування компанії" → "Оплата та Доставка".
  2. Вимкніть еквайринг, перевівши повзунок на картці в ліву сторону.
  3. Вам буде відображене інформаційне вікно з попередженням про блокування компанії:
    • якщо ви впевнені, натисніть на кнопку Підтвердити для збереження змін
    • у випадку, якщо ви не готові вимкнути еквайринг, натисніть на кнопку Скасувати або закрийте інформаційне вікно
  4. Після підтвердження компанія буде автоматично заблокована та статус товарів на сайті зміниться на "Немає в наявності"

Відключення інших пов'язаних функціоналів

У випадку якщо у вас були активовані:
  • Повна передоплата
  • Самовивіз Meest-Епіцентр
При деактивації еквайрингу вказані функціонали автоматично будуть вимкнені для вашої компанії. При активації оплати картою, вам необхідно буде повторно їх налаштувати.

При зміні юридичної особи в компанії

  1. Еквайринг буде автоматично деактивовано та видалено ключ
  2. Необхідно повторно відправити заявку для активації оплати картою
  3. За відсутності нового договору з платіжною системою Monobank, ваша компанія буде залишатися заблокованою 

Перегляд транзакцій по замовленням

  1. Увійдіть до особистого кабінету та перейдіть до розділу "Бухгалтерія" → "Оплата покупців"
  2. Вам буде відображено список по замовленням, які були оплачені через Monobank
  3. Якщо ви тільки підключили еквайринг, список буде пустий.
  4. У вас є можливість фільтрувати замовлення за статусом оплати та за періодом

Зверніть увагу!

Якщо у вас не підключено по компанії спосіб оплати "Еквайринг Monobank", при переході у відповідний розділ, буде відображене інформаційне вікно, з можливістю одразу перейти до налаштувань.

Для перевірки всіх зарахувань на ваш IBAN рахунок, скористайтеся бізнес-кабінетом Monobank для комп'ютерів:

  1.  Увійдіть до веб-кабінету web.monobank.ua за допомогою номера телефону
  2. Виписка буде відображена на головному екрані.


Перегляд також доступний у застосунку monobank:

  1. Перейдіть у застосунок та на головному екрані натисніть на фото профілю в лівому верхньому куті
  2. Оберіть рахунок ФОП
  3. Виписку по рахунку ФОП можна переглянути під карткою.


Ви можете додатково надати доступ для ведення звітності своєму бухгалтеру.


Дотримуйтесь цієї інструкції, щоб успішно підключити чи відключити еквайринг Monobank!


ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ