Політика конфіденційності
Ми поважаємо конфіденційність ваших даних. Прозорість діяльності та надійний захист даних наших партнерів – це одні з головних принципів діяльності нашої компанії.
Ця політика конфіденційності (далі – Політика) регламентує збирання, зберігання, використання, розкриття та захист ваших даних, отриманих під час нашої з вами взаємодії через даний веб-сайт.
Веб-сайт, яким наразі ви користуєтесь, а саме: admin.epicentrm.com.ua, у тому числі у вигляді застосунку «MARKETPLACE BACKOFFICE» (далі - Застосунок) – призначені для налагодження бізнес-співпраці з суб’єктами, які здійснюють підприємницьку діяльність, як з відповідними юридичними особами, так і з фізичними особами-підприємцями, – користувачі цього веб-сайту, у тому числі у вигляді Застосунку (далі – бізнес-користувачі), які є контрагентами або потенційними контрагентами, зацікавленими в налагодженні співробітництва, дані яких відповідно і обробляються.
Користування веб-сайтом, у тому числі у вигляді Застосунку здійснюється відповідно до цієї Політики, Умов використання, які на ньому розміщенні, та укладених з вами договорів щодо співробітництва, яке пропонується на цьому Інтернет-сайті.
Для яких цілей здійснюється збирання даних?
● Дані, які ви передаєте нам самостійно, збираються для укладання та виконання з Вами договорів щодо співпраці у сфері підприємницької діяльності, та в подальшому виконання вимог законодавства.
● Дані, які збираються автоматично, використовуються для покращення роботи веб-сайту, у тому числі у вигляді Застосунку.
Які дані ми збираємо?
● Дані, які ви самі надаєте при реєстрації та роботі в особистому кабінеті: щодо фізичних осіб-підприємців (ім’я, прізвище, ІПН, адреса електронної пошти, контактний номер телефону) та стосовно компаній (назва, ідентифікаційний код, IBAN, місцезнаходження фірми).
● Дані, які збираються автоматично: ІР-адреса, дані про використовувані Вами пристрої (комп'ютер, тип браузера, операційна система мобільного пристрою), Ваші уподобання на веб-сайті.
Як ми будемо використовувати ваші дані?
● Для ідентифікації вас при укладанні договорів та як бізнес-користувача цього веб сайту, для виконання укладених договорів, проведення взаєморозрахунків, подання обов’язкової звітності, ведення бухгалтерського обліку, створення та реалізації бонусних програм чи програм лояльності, надсилання розсилок поштою, електронною поштою, на номер мобільного телефону, зокрема, з метою відправки комерційних пропозицій, повідомлення про акції та новини на наших онлайн сервісах, формування рейтингів, проведення аналізу активності бізнес-користувачів, управління трафіком на веб-сайті, аналізу інтересів бізнес-користувачів.
●Сookies та інші аналогічні технології використовуються для врахування ваших уподобань, відстеження показників трафіку, протидії шахрайству та для покращення роботи веб-сайту іншим чином.
Як ми здійснюємо захист зібраних даних?
● При обробці ваших даних застосовуються технічні, організаційні, правові заходи для захисту ваших даних від несанкціонованого доступу.
Внесення змін в Політику
● Ця Політика за необхідності, на розсуд власників веб-сайту може бути змінена, як повністю, так і окремі положення. Просимо слідкувати за її оновленнями. У Вашому особистому кабінеті завжди буде посилання на актуальну редакцію Політики.
Кому ми будемо розкривати інформацію/передавати зібрані дані?
● Покупцям, учасникам онлайн-платформи (інші бізнес-користувачі) веб-сайту;
● ТОВ «Епіцентр К» для надання вам додаткових послуг;
● іншим особам, якщо це необхідно для укладення та/або виконання з Вами договорів, за наявності рішення компетентного органу публічної влади, для отримання банківських послуг або інших послуг, для виконання своїх обов’язків нашими представниками, для захисту наших прав у судових та позасудових вирішеннях спорів, якщо це необхідно для виконання своїх обов’язків нашими консультантами, аудиторами, ІТ та іншими нашими підрядниками, для подання звітності, що є обов’язкова за законом, в інших випадках, передбачених законодавством, при цьому як в Україні, так і за її межами.
Протягом якого строку зберігаються ваші дані?
● Ваші дані, які були вами самостійно нам передані для укладання та виконання договорів, зберігаються протягом часу дії таких договорів та 5 років після їх припинення.
● Строк зберігання даних, які були автоматично зібрані, не може перевищувати 5 років.
ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ