Як працює система сповіщень щодо стану балансу?

Щоб уникнути блокування компанії та відключення товарів на вітрині маркетплейсу Епіцентр, завжди вчасно поповнюйте ваш особовий рахунок.

Задля вашої зручності ми впровадили спеціальну систему сповіщень у кабінеті продавця стосовно стану вашого балансу, щоби вам не доводилося постійно відстежувати його власноруч, яка діє за певним алгоритмом, про який розповідаємо у цій інструкції. 

Коли доступних для списання комісії коштів на вашому рахунку залишиться менше ніж на 7 днів, система сповістить вас про це відповідним повідомленням з посиланням на розділ “Бухгалтерія – Транзакції” для поповнення балансу.

Щоб переглянути повідомлення, натисніть на дзвоник сповіщень у правому верхньому кутку вашого кабінету.

Для поповнення рахунку натисніть на посилання “поповнити ваш баланс” у повідомленні, що надійшло, та на кнопку “Сформувати рахунок” у вікні “Рахунок компанії” розділу “Бухгалтерія – Транзакції”, який відкрився. Детальніше про те як поповнити рахунок читайте в інструкції.

Якщо з певних причин ви не відреагуєте на повідомлення і не внесете кошти на рахунок, через деякий час система сповістить вас другим повідомленням - коли доступних для списання комісії коштів на вашому рахунку залишиться вже менше ніж на 3 дні.

Ви зможете переглянути повідомлення так само, натиснувши на дзвоник сповіщень у правому верхньому кутку Кабінету.
Дане повідомлення також буде містити посилання “поповнити ваш баланс” для переходу у розділ “Бухгалтерія – Транзакції” і поповнення рахунку компанії.
Якщо ви проігноруєте друге повідомлення і не поповните баланс, система надішле вам третє повідомлення – коли коштів на рахунку, доступних для списання комісії за замовлення, залишиться лише на 1 день.

Якщо ви не поповните баланс після третього сповіщення, після закінчення коштів на вашому рахунку система надішле вам четверте повідомлення про те, що у вас від’ємний баланс з посиланням на розділ “Бухгалтерія – Транзакції” для поповнення рахунку.

Зверніть увагу! Після закінчення коштів на вашому рахунку вам буде надано ще 3 календарних дні для того, щоб поповнити баланс. Впродовж цих 3-х днів ви будете отримувати повідомлення про те, що коштів для списання комісії залишилось на 1 день. Якщо ви не внесете кошти на рахунок, через 3 дні ваша компанія буде заблокована і всі товари будуть переміщені на останні сторінки сайту як ті, яких немає в наявності.
Також ви отримаєте листа на електронну пошту, вказану вами при реєстрації, щодо блокування вашої компанії.

Для того, щоб розблокувати компанію і продовжити співпрацю, потрібно поповнити рахунок. Щойно кошти будуть зараховані, ваша компанія стане активною, товари знову з’являться в наявності та ви зможете продовжити отримувати замовлення.

ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ