Терміни та визначення

Адміністратор компанії – роль продавця в особистому кабінеті Епіцентр Маркетплейс, яка передбачає обмежений доступ до опрацювання замовлень та активації окремих функціоналів.

Активація компанії – процес встановлення статусу "Активна" для компанії продавця після проходження всіх необхідних етапів реєстрації та перевірки. Процедура активації включає: повну онлайн-реєстрацію на платформі, перевірку документів та підписання договору, підключення еквайрингу, сплату авансового платежу для старту роботи. Після успішного завершення всіх етапів продавець отримує доступ до всіх функціоналів особистого кабінету та може розпочати продажі.

Баланс – загальна сума коштів на рахунку продавця, з якої стягується оплата за доступ до платформи і комісія за проданий товар.

Білінг – система для керування взаєморозрахунками між Епіцентр Маркетплейс та продавцем. Система білінгу дозволяє слідкувати за поточним балансом рахунку, а також відстежувати всі операції (заморожування, розморожування та списання комісії).

Блокування компанії – примусове присвоєння товарам/товару продавця статусу «Немає у наявності» на сайті, у зв’язку з порушенням продавцем організаційних і/або комерційних умов співпраці.

Бонусний рахунок Учасника Програми – сукупність облікових та інформаційних даних в системі Організатора бонусної програми на якому накопичуються та зберігаються бонуси, а також з якого відбувається списання необхідної кількості бонусів для оплати платежів, передбачених Договором.

Довідник значень - це перелік характеристик та їх значень для обраної категорії товарів згідно з каталогом сайту, який можна експортувати як електронну таблицю.

Додаткові характеристики – це характеристики, що допомагають покупцеві обрати товар. Товари з заповненими додатковими характеристиками мають перевагу серед інших товарів на сайті.

Замовлення – заявка покупця на придбання товару/товарів продавця, оформлена на сайті через кошик.

Звіт про продані товари – інформація про реалізацію товарів продавця за звітний місяць.

Еквайринг – це процес прийому безготівкових платежів за товари та послуги за допомогою банківських карток, як у фізичних торгових точках, так і в інтернеті.

Картка товару – це інформаційний блок, в якому зібрані характеристики товару, представлені його фотографії, вартість та опис.

Кінцева категорія - група товарів на сайті Епіцентр, що має спільну ознаку та знаходиться на найнижчому рівні в дереві категорій. У прикладі: «Взуття» / «Одяг, взуття, аксесуари» / «Кросівки» кінцевою категорією товару є «Кросівки».

Контент – вся інформація про товар, що розміщується на сайті: назва товару, його опис, характеристики, фотографії, інформація щодо способів доставки тощо.

Контрагент – це як фізична, так і юридична особи, що є однією зі сторін угоди. Кожен, хто пов'язаний договірними відносинами.

Користувач – продавець авторизований в особистому кабінеті Епіцентр Маркетплейс.

Логін – унікальний ідентифікатор користувача, що призначений для його входу в особистий кабінет Епіцентр Маркетплейс.

Маркетплейс (Онлайн-платформа) – програмний продукт «MARKETPLACE BACKOFFICE», розміщений за адресою admin.epicentrm.com.ua, у тому числі його версія у вигляді мобільного застосунку, що надає можливість через функціонал особистого кабінету здійснювати розміщення на веб-сайті пропозиції товарів та/або послуг для пропонування та/або продажу товарів та/або послуг на веб-сайті.

Менеджер – співробітник Епіцентр Маркетплейс, який надає допомогу та консультує з питань роботи на платформі продавця, а також контролює його роботу згідно з вимогами платформи.

Модерація – перевірка контент-менеджером заповнення картки товару на відповідність правилам платформи до візуальної частини і контенту.

Номер ТТН – товарно-транспортна накладна, яка містить постійний номер документу для відправлення, що складається з 13 символів та присвоюється кожній посилці індивідуально при її створенні.

Основні характеристики товару – це фільтри, що відображаються на сайті Епіцентр і за якими покупці шукають товари.

Особистий Кабінет – це розділ онлайн-платформи, функціональним призначенням якого є, зокрема, розміщення на веб-сайті пропозиції товарів та/або послуг для пропонування та/або продажу товарів та/або послуг на веб-сайті.

Перекреслена ціна – стара ціна товару, використовується для вказівки знижки на товар.

Післяплата – спосіб доставки й оплати замовлень, при якому оплата здійснюється при отриманні посилки.

Продавець – юридична особа або фізична особа-підприємець, яка уклала Субліцензійний договір з ТОВ "Епіцентр Маркетплейс" та отримала доступ до функціоналу онлайн платформи з метою розміщення на веб-сайті пропозиції товарів та/або послуг для пропонування та/або продажу товарів та/або послуг на веб-сайті.

Реалізація товару – операція з товаром, замовленим у продавця через сайт, кінцевим результатом якої є передача покупцеві товару одним із способів доставки, із залученням третіх осіб або без, відповідно до умов договору.

Референція – незмінна модель виробу або серія, яка однакова для одного товару з різним кольором або розміром.

Роялті – субліцензійний платіж, який сплачує продавець за користування торговельною маркою та розміщення товарів на платформі..

Статус замовлення – етап, на якому знаходиться замовлення покупця.

Статус компанії – інформація, що відображається в особистому Кабінеті продавця і визначає функціональні можливості магазину.

Статус оплати – етап, на якому знаходиться оплата покупцем замовлення.

Статус товару – етап, на якому знаходиться опрацювання товару.

Створення різновидів товару – об'єднання товарів з однієї категорії, за умови, що вони мають унікальні модельні характеристики (наприклад, різний колір,розмір, об’єм тощо).

Суперадмін компанії – роль продавця в особистому кабінеті Епіцентр Маркетплейс, яка передбачає розширені права доступу до функціоналу, в тому числі, дає можливість продавцю самостійно обробляти свої замовлення.

Тег – елемент мови розмітки, що застосовується в XML / HTML документах для створення товарного фіду / форматування тексту.

Товарний фід – файл у форматі XML, який містить дані про товари і використовується для імпорту товарів до особистого Кабінету продавця.

Топ характеристики – характеристики, що відображаються у загальному переліку товарів на сайті під назвою та зображенням товару, а також виводяться першими у картці товару.

ContractId – унікальний ідентифікатор, присвоєний компанією Meest після укладення договору. Він використовується для ідентифікації продавця в системі Meest Пошта та є необхідним для створення ТТН із післяплатою, а також для отримання спеціальних тарифів на доставку.

ServiceKey – це унікальний особистий ключ, який надається платіжною системою після укладення договору та використовується для ідентифікації платіжних операцій за замовленнями на платформі.

ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ