Терміни та визначення

Адміністратор компанії – роль продавця в адмінці маркетплейсу ЕПІЦЕНТР, яка передбачає розширені права доступу до функціоналу, в тому числі, дає можливість продавцю самостійно обробляти свої замовлення.

Активація компанії – процес встановлення статусу «Активна» для компанії продавця. Для активації компанії необхідно підписати Договір і поповнити баланс, після чого, товари продавця стають доступними для замовлення на сайті ЕПІЦЕНТР.

Баланс – загальна сума коштів на рахунку продавця, з якої стягується оплата за доступ до платформи і комісія за проданий товар.

Білінг – система для керування взаєморозрахунками між маркетплейсом та мерчантом. Система білінгу дозволяє слідкувати за поточним балансом рахунку, а також відстежувати всі операції (заморожування, розморожування та списання комісії).

Блокування компанії – примусове присвоєння товарам/товару продавця статусу «Немає у наявності» на сайті, у зв’язку з порушенням продавцем організаційних і/або комерційних умов співпраці.

Бонусний рахунок – додатковий баланс, на який зараховуються кошти у разі, якщо продавець бере участь в акціях, про які маркетплейс ЕПІЦЕНТР інформує його у розсилках.

Довідник значень – функціональність, що дозволяє експортувати електронну таблицю з переліком характеристик та їх значень для обраної категорії товарів згідно з каталогом сайту.

Додаткові характеристики – це характеристики, що допомагають покупцеві обрати товар. Товари з заповненими додатковими характеристиками мають перевагу серед інших товарів на сайті.

Замовлення – заявка покупця на придбання товару/товарів продавця, оформлена на сайті через кошик.

Звіт про продані товари – інформація про реалізацію товарів продавця за звітний місяць.

Картка товару – це інформаційний блок, в якому зібрані характеристики продукту, представлені його фотографії, вартість та опис.

Кінцева категорія – категорія на сайті ЕПІЦЕНТР, в якій знаходиться певна частина товарів. У прикладі: «Взуття» / «Одяг, взуття, аксесуари» / «Кросівки» кінцевою категорією товару є «Кросівки».

Контент – вся інформація про товар, що розміщується на сайті: назва товару, його опис, характеристики, фотографії, інформація щодо способів доставки тощо.

Контрагент – це як фізична, так і юридична особи, що є однією зі сторін угоди. Кожен, хто пов'язаний договірними відносинами.

Користувач – будь-який авторизований відвідувач адмінки маркетплейсу ЕПІЦЕНТР.

Логін – унікальний ідентифікатор користувача, що призначений для його входу в систему.

Маркетплейс – це платформа електронної комерції, що дає можливість іншим продавцям реалізовувати свої товари за певну винагороду.

Менеджер – співробітник маркетплейсу ЕПІЦЕНТР, який надає допомогу та консультує з питань роботи на платформі продавця, а також контролює його роботу згідно з вимогами платформи.

Менеджер компанії – роль продавця в адмінці маркетплейсу ЕПІЦЕНТР, яка передбачає звичайні права доступу до функціоналу і не дає можливості самостійно обробляти свої замовлення.

Модерація – перевірка модераторами правильності заповнення картки товару, відповідно до вимог маркетплейсу до візуальної частини і контенту.

Номер ТТН – трек номер товарно-транспортної накладної, що складається з 13 символів та присвоюється кожній посилці індивідуально при її створенні.

Основні характеристики товару – це фільтри, що відображаються на сайті ЕПІЦЕНТР і за якими покупці шукають товари.

Особистий Кабінет (або Кабінет продавця) – це персональний акаунт користувача, що дозволяє йому отримати доступ до даних та функціоналу адмінки маркетплейсу.

Перекреслена ціна – стара ціна товару, використовується для вказівки знижки на товар.

Післяплата – спосіб доставки й оплати замовлень, при якому оплата здійснюється при отриманні посилки.

Продавець – юридична або фізична особа підприємець, яка отримує доступ до адмінки маркетплейсу, що дозволяє їй здійснювати продаж товарів на сайті ЕПІЦЕНТР згідно Договору співпраці.

Реалізація товару – операція з товаром, замовленим у продавця через сайт, кінцевим результатом якої є передача покупцеві товару одним із способів доставки, із залученням третіх осіб або без, відповідно до умов договору.

Референція – незмінна модель виробу або серія, яка однакова для одного товару з різним кольором або розміром.

Роялті – це відсоток комісії, який сплачує продавець за реалізацію своїх товарів на сайті ЕПІЦЕНТР.

Статус замовлення – етап, на якому знаходиться замовлення покупця.

Статус компанії – інформація, що відображається в особистому Кабінеті продавця і визначає функціональні можливості магазину.

Статус товару – етап, на якому знаходиться опрацювання товару.

Створення різновидів товару – об'єднання товарів з однієї категорії, за умови, що вони мають унікальні модельні характеристики (наприклад, різний колір,розмір, об’єм тощо).

Тег – елемент мови розмітки, що застосовується в XML / HTML документах для створення товарного фіду / форматування тексту.

Товарний фід – файл у форматі XML, який містить дані про товари і використовується для імпорту товарів до особистого Кабінету продавця.

Топ характеристики – характеристики, що відображаються у загальному переліку товарів на сайті під назвою та зображенням товару, а також виводяться першими у картці товару.

ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ