Вимоги до візуального контенту: як правильно обрати зображення вашого товару
Важливою складовою успішного продажу товарів на сайті є вибір правильного зображення, яке допоможе потенційному покупцеві прийняти остаточне рішення про покупку на вашу користь.
Маркетплейс ЕПІЦЕНТР має цілу низку вимог до візуального контенту. Будь ласка, керуйтеся ними під час вибору фото вашого товару.
В цій статті ви знайде інформацію щодо:
- Загальних вимог до візуального контенту;
- Кількості зображень;
- Якості зображень;
- Розміщення товару на фотографії;
- Корисних рекомендацій щодо студійних фото одягу, взуття та аксесуарів;
- Корисних рекомендацій щодо фото інших категорій товарів.
Отже, яким вимогам має відповідати зображення товару?
1. Загальні вимоги до візуального контенту.
На нашому маркетплейсі вимоги до візуального контенту досить лояльні та прості, але є певні обмеження, які ми зазначаємо насамперед:
- фото товару ні в якому разі не може містити вотермарок, написів, оверлеїв та жодних додаткових елементів (бренд, модель, логотип, адреса сайту на зображенні тощо);
- зображення має відповідати заявленим характеристикам та опису вашого товару;
- мінімальна роздільна здатність зображення складає 500 x 500 px (рекомендована роздільна здатність зображення — 1280 x 1280 px);
- якщо на зображеннях товару вказана кількість продукції в упаковуванні, об'єм чи розмір товару, вони мають відповідати даним, зазначеним в описі та характеристиках;
- якщо у вашого товару специфічний вид та функціонал, додаткові фото мають пояснювати користувачам його роботу (наприклад, якщо ви продаєте новорічну гірлянду, необхідно сфотографувати її у різних режимах та вимкненою);
- забороняється фото товару у вигляді селфі з телефоном або іншим фотопристроєм;
- зміст зображення не може бути образливим для користувачів;
- зміст зображення не має пропагувати ідеї нацизму, фашизму, рашизму та інших заборонених на території України ідеологій.
2. Кількість зображень
Ви можете завантажити від 1 до 10 фотографій товару.
Мінімальна кількість зображень товару — 1, рекомендована — від 2 до 8 фото.
Більша кількість зображень дає можливість покупцеві краще ознайомитися із зовнішніми характеристиками товару.
Зверніть увагу на приклад, наведений нижче: на головному зображенні ви можете ознайомитись із загальним виглядом товару (головне зображення покупець бачить першим), а на додаткових — роздивитися кожен предмет з набору окремо.
3. Якість зображення
Фото має бути чітким – ні в якому разі розмитим чи зернистим. Надавайте перевагу білому фону зображення. Допустимий інший однотонний фон окрім чорного, якщо фото зроблено у професійній студії або гарно виконане в умовах інтер’єру чи на вулиці. Товар має займати від 80% зображення.
Приклад допустимого фото товару, зображеного на білому фоні.
Зверніть увагу на чіткість зображення, розташування товару на фото, ракурс зйомки. Предмет повністю знаходиться у кадрі, можна роздивитися деталі матеріалу, з якого він зроблений.
Приклад допустимого зображення товару, зробленого у професійній фотостудії: годинник добре видно, диван, що також присутній на фото, не затуляє та не затінює його. У кадрі немає деталей, що відвертають увагу покупців від товару.
Приклад допустимого зображення товару, якісно зробленого на вулиці: садову гойдалку добре видно, вона не закрита сторонніми предметами. У кадрі немає деталей, що відвертають увагу покупців від товару. Фото доволі якісно зроблене на пристойному фоні.
Приклади небажаного для розміщення зображення:
- товар на фото займає менше 80% від усього зображення;
- фото із низькою роздільною здатністю.
Порада: для запобігання появи небажаних тіней та відблисків на зображенні, фотографуйте товар у гарному денному освітленні або використовуйте відбивач світла.
Бажано проводити зйомку на професійну камеру у портретному режимі. Зйомка на телефон допускається, якщо це НЕ впливає на якість фінального зображення.
4. Розміщення товару на фотографії.
Ваш товар має бути розташованим на передньому плані зображення.
Зверніть увагу: якщо у кадрі наявні сторонні предмети (краще намагатися зробити так, щоб їх не було), вони не повинні перекривати товар та/або затінювати його.
Заборонено розміщувати на головному фото елементи, які не входять до складу товару, а зображенні виключно для ознайомлення або демонстрації.
Перед тим, як зробити фото, впевніться, що товар у гарному вигляді: на ньому відсутні відбитки пальців, пил та бруд.
Фотографуйте товар виключно з фронтального боку.
Зображення товару має відповідати реальності: не розтягуйте та не стискайте отримане фото.
Товар має повністю знаходитись у межах зображення (усі його складові, а не лише фрагменти).
Товар, зображений на фотографії, повинен мати чіткий контур.
Будь ласка, фотографуйте товар без упаковки.
Увага:якщо у вас є така можливість, завантажте у додаткові фото зображення поверхні (матеріалу) товару зблизька, щоб покупці могли скласти уявлення про його якість.
Приклад правильного вибору зображення комплекту постільної білизни: усі елементи комплекту наявні на головному фото. Зображення чітке і центроване, товар повністю потрапляє до кадру та займає більше ніж 80% від фото.
Приклад допустимого для розміщення на сайті зображення комплекту постільної білизни: фото гарної якості, усі елементи товару можна роздивитися.
У кадрі наявний додатковий предмет — ліжко, проте у цьому випадку воно доповнює загальну картину та допомагає вдало презентувати товар покупцю.
Приклад небажаного для публікації зображення комплекту постільної білизни: фото поганої якості, на ньому розміщено водяний знак та артикул товару.
5. Корисні рекомендації щодо студійних фото одягу, взуття та аксесуарів
Само собою, такі категорії, як одяг, взуття або аксесуари, вимагають фотоконтент, який одразу зачепить увагу навіть самого вибагливого покупця.
В даному випадку надважливо надати якісні фото товару, які мають бути відповідними нашим правилам.
Основні критерії до допустимих студійних фото:
- однотонний фон;
- правильне освітлення;
- чітке і якісне зображення;
- відсутність сторонніх предметів, які закривають основний товар.
Гарні приклади якісного фотоконтенту одягу, взуття та аксесуарів.
Приклади небажаного для публікації зображення одягу, взуття та аксесуарів:
- дрібне фото поганої якості, яке просто розтягнули, на фото присутній бруд;
- асортимент товару (підійде як додаткове фото, але головне фото товару має з одним товаром, який відповідає тому, що продається);
- селфі з телефоном або іншим фотопристроєм;
- фото з логотипом або вотермаркою;
- рука в кадрі (підійде як додаткове фото, але головне фото товару має бути без руки);
- неправильне освітлення, яке спотворює уявлення про тон товару (білу сорочку);
- обрізане фото (підійде як додаткове фото, але головне фото товару має з повним зображенням товару).
6.Корисні рекомендації щодо фото інших категорій товарів
Товари з гарним візуалом завжди продаються краще. Надважливо зробити правильний фотоконтент, аби переконати покупця замовити товар саме у Вас.
Критерії незмінні:
- однотонний фон;
- правильне освітлення;
- чітке і якісне зображення;
- відсутність сторонніх предметів, які закривають основний товар.
- студійні фото, зроблені на чорному фоні, підійдуть лише як додаткове фото до товару. Головна фотографія має бути на білому або іншому однотонному фоні;
- зображення 3D візуалізації товару допустиме лише як додаткове фото.
Гарні приклади якісного фотоконтенту в різних категоріях товарів (приклади нижче).
Ще раз наведемо приклади небажаного для публікації зображення в різних категоріях товарів:
- нестудійна зйомка з неправильним освітленням;
- зайві пояснювальні надписи на фото (підійде як додаткове фото, але головне фото товару має містити лише зображення товару, що продається);
- основний товар займає мало місця на загальному фото і губиться з-поміж інших предметів;
- фото виробу зі сторонніми предметами на ньому (підійде як додаткове фото, але головне фото товару має містити лише зображення товару, що продається);
- обрізане фото, яке не дає повний вигляд товару;
- фото із зайвими надписами, які не підійдуть ані на основне фото, ані на додаткове.
Також рекомендуємо ознайомитись із загальними вимогами до контенту.
ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ