Як працює система білінгу на маркетплейсі Епіцентр

Слідкувати за поточним балансом вашого рахунку, а також відстежувати всі операції (заморожування, розморожування та списання комісії), ви можете в особистому Кабінеті продавця.

Для ознайомлення з поточним станом вашого балансу увійдіть до особистого Кабінету та перейдіть до розділу "Бухгалтерія" → "Транзакції".

У правій частині сторінки розділу "Транзакції" знаходиться віконце "Рахунок компанії".
Тут ви можете переглянути:

  • суму доступних на основному рахунку коштів для списання комісії у наступних замовленнях ("Доступно", "Основний");
  • суму заморожених на основному рахунку коштів за поточні активні замовлення ("Заморожено");
  • загальну суму коштів на вашому основному рахунку ("Баланс");
  • суму доступних на бонусному рахунку коштів для списання комісії у наступних замовленнях ("Бонусний").

Після того, як покупець замовив ваш товар на сайті Епіцентру, заморожується відсоток за замовлений товар. 

Що означає заморожений відсоток?

Відповідно до договору, який ви уклали з маркетплейсом Епіцентр, за кожний проданий товар на платформі стягується відсоток від його вартості — для кожної категорії товару він різний (переглянути актуальні дані по відсотках комісії для вашої категорії товарів ви можете за посиланням).

Ми не списуємо кошти відразу після замовлення товару, а лише заморожуємо їх — це означає, що вони залишаються на вашому рахунку, проте ви не можете їх використовувати (поки замовлення не буде закрите).

Переглянути деталі щодо розрахунку комісії по конкретному замовленню ви можете натиснувши на позначку "‎і" поруч із сумою комісії навпроти замовлення, що вас цікавить, у загальному переліку замовлень на сторінці розділу "‎Бухгалтерія → Транзакції".

Коли списуються заморожені кошти?

Списання комісії за замовлення відбувається тільки після його переходу у статус "Закрито".

Замовлення потрапляє у статус "Закрито" на 14 день після отримання товару покупцем.14 днів — це гарантійний термін, впродовж якого, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», клієнт може повернути товар. Якщо товар не повернули у цей період, ми закриваємо замовлення.

До цього моменту (у статусах "Нове", "Підтверджено продавцем", "Підтверджено", "Відправлено", "Готове до видачі", "Завершено") комісія буде утримана (заморожена), проте не списана з вашого рахунку.


Що буде, якщо покупець поверне товар?

У випадку, якщо покупець скасує замовлення, відмовиться від товару у поштовому відділенні / вашому пункті самовивозу або поверне його впродовж 14 днів після отримання — заморожені кошти будуть повернені на ваш рахунок.

На що потрібно звернути увагу?

Радимо постійно відстежувати стан вашого рахунку у розділі "Бухгалтерія" та вчасно поповнювати баланс.

Якщо доступна сума коштів на вашому основному рахунку сягне позначки нуль або стане меншою за нуль, статус компанії зміниться на "Заблоковано по балансу" і відбудеться автоматичне блокування: усі товари компанії на вітрині Епіцентру будуть переведені у статус "Немає в наявності".

Після поповнення рахунку та виходу в позитивний баланс, товари знову будуть доступні для замовлення на сайті ЕПІЦЕНТРУ.


Як поповнити рахунок?

Для поповнення рахунку Вам потрібно завантажити готове платіжне доручення і сплатити необхідну суму в банку. Детальніше про це можна прочитати тут.


Де можна переглянути звітність?

Звіт про продані у попередньому місяці товари з'являється у вашому кабінеті у розділі "Бухгалтерія → Звіти" у першій половині поточного місяця (орієнтовно 10-15 числа).

До звіту про продані на маркетплейсі товари потрапляють тільки ті замовлення, які впродовж звітного періоду (з першого по останнє число звітного місяця) перейшли у статус "‎Закрито" — тобто не були повернені покупцем впродовж 14 днів після отримання.

Після появи звіту у вашому Кабінеті продавця вам потрібно ознайомитись із ним впродовж трьох днів. Підтвердити ознайомлення зі звітом можна натиснувши кнопку "Ознайомитися".

У випадку, якщо ви не переглянете звіт впродовж 3 днів після його надходження до особистого кабінету, він буде вважатися автоматично погодженим, і ви вже не зможете його оскаржити.

ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ