Як правильно оформити звернення до служби підтримки?
Якщо у вас виникли проблеми з роботою особистого кабінету, або ви хочете задати нам будь-яке інше питання, відповідь на яке ви не змогли знайти в інструкціях, будь ласка, напишіть лист до нашої служби підтримки: merchant@epicentrk.ua
Для того, щоб прискорити опрацювання запиту, потрібно дотримуватись певних вимог до його оформлення:
Обов'язково вкажіть тему листа — це допоможе нам швидше визначити, який відділ зможе розв'язувати вашу проблему.
У темі стисло вкажіть причину звернення, наприклад: "Проблеми із завантаженням файлу XML", "Проблема зі зміною статусу замовлення" тощо.
Розпочніть текст листа з назви компанії або з посилання на компанію, скопійованого з особистого кабінету продавця.
Далі покроково опишіть проблему, яка у вас виникла.
Наприклад: "У загальному переліку товарів з будь-яким статусом в кабінеті відображається лише 1000 товарів. Як переглянути всі товари?".
Додайте до листа будь-які матеріали, які допоможуть нам глибше ознайомитися з проблемою: фото та відео екрана, проблемні файли, які ви не можете завантажити, або посилання на товар у кабінеті (якщо звернення стосується товару).
ПОВ'ЯЗАННІ СТАТТІ