Зміна договору

Для чого укладати новий договір?
Термін дії чинного договору закінчується 30 листопада 2022 року, саме тому задля продовження співпраці нам необхідно укласти новий договір.

 
Як підписати новий договір?
15 листопада 2022 року у систему «Вчасно» вам надійде новий договір та рахунок для поповнення балансу. Підписати договір та поповнити рахунок ви зможете впродовж 2-х тижнів з моменту надходження, тобто, до 30 листопада 2022 року включно.

Зверніть увагу, реквізити компанії змінено!
Актуальні реквізити будуть вказані в рахунку на оплату, який вам надійде разом з новим договором у «Вчасно».

Чому сума першого поповнення балансу змінилась?
Відповідно до умов нового договору вартість доступу до особистого кабінету становить 100 грн. на рік, а перше поповнення балансу не може бути менше ніж 1000 грн. Саме тому ви отримаєте рахунок на суму 1100 грн.

Куди подінуться кошти, внесені за моїм попереднім договором?
Кошти з балансу за попереднім договором автоматично повернуться на рахунок, зазначений у розділі «Юридичні дані» вашого особистого кабінету протягом 20-ти робочих днів.

 
Що буде з моїм бонусним рахунком?
Якщо на вашому бонусному рахунку наявні бонуси, їх буде повністю збережено і ви зможете використати їх у повному обсязі.

 
Що буде якщо я не підпишу договір?
Якщо ваш договір не буде підписано до 30 листопада 2022 року, ви втратите доступ до особистого кабінету, а наша співпраця буде припинена, починаючи з 1 грудня 2022 року.
Якщо ви підпишете договір до 30 листопада 2022 року, але не поповните баланс – кабінет буде заблоковано до поповнення рахунку.
За умови підписання договору та успішного поповнення балансу – співпрацю буде продовжено.
Новий договір та баланс кабінету буде активовано з 1 грудня 2022 року.

 
Що буде з моїми замовленнями за старим договором?
30 листопада 2022 року всі ваші замовлення у статусах «Нове», «Підтверджено продавцем», «Підтверджено», «Відправлено», «Готове до видачі» та «Завершено» будуть автоматично переведені у статус «Закрито». Замовлення у статусі «Скасовано продавцем» залишаться у тому ж статусі.
Замовлення у статусах «Запит на повернення» будуть переведені у статус «Повернено».

 
Якщо ви успішно підписали новий договір, статуси замовлень, отриманих до 30 листопада 2022 року, змінені не будуть.

Акт звіряння за старим договором ви автоматично отримаєте 12 грудня 2022 року.

ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ