
Найпоширеніші питання
Для того, щоб перевести товар в статус «Чернетка», надайте список ID товарів, вказавши причину зміни статусу, на пошту merchant@epicentrk.ua
2. Як видалити не актуальні товари?
Якщо товар у статусі «Чернетка» — ви можете видалити його самостійно: оберіть один чи кілька товарів, натисніть на три крапки поруч із кнопкою «Змінити статус» і виберіть «Видалити».
Якщо товар у статусі «Опубліковано» — надайте список ID на merchant@epicentrk.ua, вказавши причину видалення.
3. Рекламний кабінет:
- Наскільки ефективний рекламний кабінет?
Рекламний кабінет досить ефективний, так як дозволяє рекламувати товари всередині сайту, залучаючи більше цільової аудиторії, підвищує конверсію і така реклама сприяє підвищенню впізнаваності бренду.
- Куди приходить звітність по Рекламному кабінету?
Звітність надходить в сервіс Вчасно на аккаунт ФОП/ТОВ, з яким укладено договір.
- Яка оплата за клік?
Мінімальна оплата за клік становить 50 коп.
- Як працює реклама?
Необхідно поповнити рекламний кабінет та налаштувати рекламну кампанію.
Ваші товари будуть відображатись в таких розділах:
- Головна сторінка
- Сторінка категорії
- Сторінка категорійного лістингу (списка товарів) - на 2 місці в лістингу
- Сторінка категорійного лістингу (списка товарів) - під списком товарів
- Картка товару
Найкраще рекламуються товари:
- Зі знижками
- З повним описом та якісними фотографіями
- З безкоштовною доставкою
- З конкурентними цінами
Детальніше за посиланням: https://docs.google.com/document/d/13073cyBfUh7r6gDPQcRhM5OrhjHEcWA_IZJMBboAYv8/edit?tab=t.0#heading=h.83bp6md48trn
4. Як змінити назву товару в опублікованій картці товару?
Щоб змінити назву товару в опублікованій картці товару, експортуйте список товарів з кабінету.
1. Перейдіть в розділ Список товарів → Товари, налаштуйте фільтр по статусу карток «Опубліковано» та натисніть на кнопку Експортувати, що розташована праворуч вгорі.
2. У файлі, що вивантажився, внесіть зміни в колонки Назва товару.
Важливо: назва має відповідати шаблону назви Тип товару + Особливість + Бренд + Модель + Інші характеристики + Колір + (Артикул) та вимогам формування назви.
Рекомендуємо залишати в файлі тільки ті позиції, в яких було змінено назву. Це дозволить уникнути зайвих змін і полегшить обробку файлу.
Детальніше: https://supportm.epicentrk.ua/zagalnivymogydokontentu/
5. Як змінити Артикул в опублікованій картці товару?
Щоб змінити артикул в опублікованій картці товару, експортуйте список товарів з кабінету.
1. Перейдіть в розділ Список товарів → Товари, налаштуйте фільтр по статусу карток «Опубліковано» та натисніть на кнопку Експортувати, що розташована праворуч вгорі.
2. У файлі, що вивантажився, внесіть зміни в колонку Артикул.
Важливо: Артикул має бути унікальним і не дублюватися на кілька позицій товарів. Будь ласка, переконайтесь, що всі артикули в файлі відповідають цьому правилу.
У кожному стовпчику файлу є певні примітки, змінювати та видаляти які категорично заборонено — у разі їх зміни або видалення файл не імпортується. Також просимо не вносити зміни до заповнених назв стовпчиків.
Рекомендуємо залишати в файлі тільки ті позиції, в яких було змінено артикул. Це дозволить уникнути зайвих змін і полегшить обробку файлу.
Після внесення необхідних змін створіть звернення до відділу Підтримки на пошту merchant@epicentrk.ua, прикріпивши змінений файл.
6. Чи можливо зв'язатись з менеджером Підтримки по телефону?
Зв’язок з відділом Підтримки відбувається в письмовому форматі через листування по пошті merchant@epicentrk.ua
7. Чи є можливість встановлювати додаткові ліміти?
На нашій платформі не передбачено встановлення додаткових лімітів.
Коли ваш баланс стає від'ємним, ви маєте 2 активних дні для продовження роботи. У випадку, якщо за цей час ви не поповните баланс, кабінет перейде в статус Заблоковано по балансу та всі товари стануть недоступні до покупки. Кабінет буде розблоковано при наступному поповненні балансу.
Як поповнити баланс: https://supportm.epicentrk.ua/yakpopovnytybalansosobovogorakhunkunamarketpleysi/
8. Як працює видача товарів на сайті?
Чим більше продажів, тим вище ваша картка. Рекомендуємо по можливості (якщо це доцільно для ваших товарів) об’єднувати їх в моделі по розмірам чи кольорам.
Так, якщо одна картка має високі продажі, всі картки у зв’язці отримують підвищений рейтинг і піднімаються вище.
9. Як працює рейтинг і як його покращувати?
Рейтинг продавця ґрунтується на системі показників якості обслуговування клієнтів та рівні дотримання стандартів по ним.
Для підвищення рейтингу рекомендуємо підключити більше сервісів для клієнта, слідкувати за запитами від відділу контролю якості та сервісу, надавати зі своєї сторони високу якість сервісу клієнтам, вчасно відправляти товари та змінювати статуси замовлень.
Детальніше за посиланням: https://supportm.epicentrk.ua/reitynh-mahazynu
10. Чи впливають відгуки на видачу товарів ?
Ні, однак відгуки впливають на загальний рейтинг продавця. Заохочуйте клієнтів залишати позитивні відгуки після завершення покупки.
11. Як швидко відповідає підтримка?
Всі запити підтримки опрацьовуються в порядку загальної черги. Відповідь може бути надана протягом 3х годин.
12. Якщо я не знаю, в якій категорії розмістити товар, до кого я можу звернутись?
Залиште запит на пошту merchant@epicentrk.ua і вам буде надана відповідь від профільного фахівця.
13. Немає продажів, що робити?
Рекомендуємо тримати конкурентні ціни, розширювати асортимент товарів, підключити більше сервісів для клієнтів, брати участь в акціях, робити знижки, об’єднувати товари в моделі (різновиди), підключити рекламний кабінет для додаткового просування ваших товарів на сайті epicentrk.ua.
14. Чому замовлення закрито в цьому місяці, якщо отримав я його в попередньому?
Від моменту отримання замовлення клієнтом (статус «Завершено») має пройти 14 днів, щоб замовлення перейшло в статус «Закрито». Такі замовлення вважаються успішно виконаними.
Замовлення може прийти в поточному місяці, а перейти в статус «Закрито» - у наступному.
Щоб статуси замовлень відображались коректно, обов’язково додавайте ТТН, як тільки відправили товар.
Як працює система білінгу детальніше за посиланням: https://supportm.epicentrk.ua/yakpratsyuyesystemabilingunamarketpleysiepitsentr/
15. Чи можна додавати товари за посиланням XML з Prom.ua?
Так, у вас є змога додавати товари за допомогою YML з Prom.ua.
Детальніше за посиланням: https://supportm.epicentrk.ua/importprom/
