Як самостійно скасувати замовлення, незалежно від того, хто ініціатор скасування?

Раніше ви мали змогу самостійно скасовувати лише ті замовлення, які не вдавалося виконати саме з вашої сторони, у разі ж відмови покупця від товару, вам доводилось кожного разу оформлювати нове звернення до служби підтримки з проханням скасувати таке замовлення з вказанням причини відмови від нього покупця, щоб з вас не списалась комісія, коли воно вже було підтверджено.

Задля вашої зручності та пришвидшення процесу скасування, ми доопрацювали функціонал таким чином, щоб ви мали змогу самостійно скасовувати замовлення у будь-якому випадку, незалежно від того, хто ініціатор скасування.

Про те, як працювати з оновленим функціоналом, розповідаємо у цій інструкції.


Для того, щоб скасувати замовлення, перейдіть до розділу "Замовлення".

Зверніть увагу!

  • Якщо ваша роль в особистому кабінеті – "Суперадмін компанії", ви можете скасувати замовлення зі статусів "Нове", "Підтверджено продавцем", "Підтверджено", "Відправлено" та "Готове до видачі".
  • Якщо ваша роль в особистому кабінеті – "Адміністратор компанії", ви можете скасувати замовлення лише зі статусу "Нове".

Переглянути, які у вас права доступу, ви можете у розділі "Користувачі".

Клікніть на замовлення, яке потрібно скасувати, щоб перейти до його картки, у загальному списку всіх замовлень.

Натисніть на кнопку "Змінити статус" та оберіть з випадаючого списку, який з'явився, статус "Скасовано".

Далі, оберіть причину скасування у вікні "Скасування замовлення", що з'явилось, в залежності від того, хто ініціатор.

Наприклад, якщо ініціатор – ви, це може бути причина "Немає в наявності", "Ціна неактуальна", "Не вдалося зв'язатися з покупцем" тощо.

Якщо ж ініціатор – покупець, це може бути причина "Не влаштували терміни доставки", "Помилково оформив кілька замовлень", "Потрібна була консультація" тощо.

Зверніть увагу!

  • Якщо ви скасуєте замовлення зі статусу "Нове", комісія за нього з вас не спишеться, незалежно від того, яку причину скасування ви вказали та хто був ініціатор.
  • Якщо ви скасуєте замовлення зі статусу "Підтверджено продавцем", "Підтверджено", "Відправлено" або "Готове до видачі" з причини того, що не можете його виконати зі своєї сторони, з вас буде списана комісія.

Додайте коментар щодо скасування, у разі необхідності, та натисніть кнопку "Зберегти скасування замовлення".

Статус замовлення зміниться на "Скасовано", комісія за нього розморозиться.

Щойно ви скасуєте замовлення, покупцю у Viber та на пошту надійде повідомлення з посиланням на анкету-опитувальник для підтвердження інформації:

  • Якщо підтвердиться, що покупець відмовився від товару зі своєї ініціативи, замовлення залишиться у статусі "Скасовано", а комісія за нього – розмороженою, незалежно від того, з якого статусу ви його скасували.
  • Якщо виявиться, що покупець не скасовував замовлення, а ви його скасували з власної ініціативи, таке замовлення буде переведено у статус "Скасовано продавцем"; 
  • Якщо замовлення було скасовано вами не зі статусу "Нове", комісія за нього заморозиться, а через 14 днів – спишеться.

Ви матимете 14 днів на оскарження, у разі, якщо не згодні з переводом замовлення у статус "Скасовано продавцем" та списанням з вас комісії.

Якщо у вас є дійсно вагомі аргументи, ви можете оформити звернення до служби технічної підтримки у розділі "Підтримка" особистого кабінету протягом даних 14 днів.

Про зміну статусу вашого замовлення зі "Скасовано" на "Скасовано продавцем" ви зможете дізнатись з повідомлення у Viber/SMS, а також з листа, який надійде вам на пошту.

Зверніть увагу! Статус "Скасовано продавцем" доступний вам лише для перегляду!

Якщо ви раптом помилково скасуєте замовлення зі статусу "Підтверджено продавцем", "Підтверджено", "Відправлено" або "Готове до видачі", ви можете оформити звернення до служби підтримки у розділі "Підтримка" й наші фахівці відновлять таке замовлення, тобто, переведуть його у статус "Підтверджено" для надання вам можливості його виконати.

ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ