Самостійне скасування замовлень покупцем

Задля зручності покупців та продавців, пришвидшення процесу й можливості мерчантам отримувати й аналізувати причини відмов від товарів та коментарі одразу від перших осіб, було впроваджено новий функціонал на вітрині, що доступний авторизованим покупцям та дозволяє самостійно скасовувати замовлення у разі потреби з тієї чи іншої причини.


Як це працює, розповідаємо у цій інструкції.

Якщо авторизований покупець оформив замовлення на сайті Епіцентру, а потім, з певних причин, вирішив відмовитись від нього, він може скасувати таке замовлення в особистому кабінеті покупця.
Для цього, йому потрібно перейти до розділу “Мій кабінет” натиснувши на своє ім’я у правому верхньому кутку сторінки.

Зверніть увагу, покупець може скасувати своє замовлення зі статусів “Нове”, “Підтверджено продавцем”, “Підтверджено”, “Відправлено” та “Готове до видачі”.

Далі, необхідно перейти у вкладку “Мої замовлення”.

В даній вкладці будуть відображатись усі замовлення, які оформлював покупець на сайті Епіцентру.

 
Знайти потрібне замовлення та натиснути на кнопку “Відмінити замовлення” біля нього.

Відкриється сторінка для вибору причини відмови від товару.

 
Покупцю необхідно обрати причину відмови від свого замовлення.

Якщо ні один із запропонованих варіантів відмов від товару не підходить, покупець може обрати варіант “Інше” й вказати свою причину відмови у полі для вводу коментаря, що з’явилось.

Далі, потрібно натиснути на кнопку “Скасувати”.

Після цього, замовлення буде скасовано.

 
Покупець зможе побачити, що замовлення успішно скасувалось у тій же вкладці “Мої замовлення” розділу “Мій кабінет”, натиснувши на чек бокс “Показати всі замовлення” – біля скасованого ним замовлення буде відображатись статус “Відмінено”.

Продавець зможе побачити, що замовлення скасував покупець, в своєму особистому кабінеті у розділі “Замовлення”.

Перейшовши у картку такого замовлення можливо буде переглянути причину відмови від товару.

ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ