ЩО ОЗНАЧАЮТЬ СТАТУСИ ТОВАРУ В КАБІНЕТІ ПРОДАВЦЯ

З моменту заведення вами товару до особистого кабінету і до моменту його публікації на вітрині Епіцентру, в залежності від того, на якому етапі знаходиться опрацювання товару, його статуси змінюються.

Що означає кожен статус товару та як перевести товар з одного статусу до іншого розповідаємо у цій інструкції.

Зверніть увагу, внесення даних по товару російською мовою не є обов'язковим! Назву, опис, додаткові характеристики, комплектацію тощо ви можете вказати російською мовою тільки якщо бажаєте, щоб картка вашого товару відображалась на російській версії сайту, якщо покупець вирішить обрати російську мову інтерфейсу.

"Чернетка"

Після того, як ви створили товар в особистому кабінеті продавця, йому автоматично призначається статус "Чернетка".

Цей статус означає, що ви тільки розпочали роботу з наповнення картки товару. Поки товар знаходиться у цьому статусі, ви можете вносити будь-які зміни до нього.

На цьому етапі вам потрібно заповнити тільки найважливішу інформацію про товар: вказати його назву українською мовою, якщо ви бажаєте, щоб ваш товар відображався на російській версії сайту, також потрібно вказати назву російською мовою, наявність, артикул, ціну, додати хоча б одне фото товару, зазначити країну-виробника, вказати одиницю виміру, мінімальну кратність товару, бренд, правильно обрати категорію та набір характеристик.

Після заповнення цієї інформації вам потрібно перевести товар у статус "На розгляді", як показано на зображенні нижче.

"На розгляді"

Після того, як ви відправили товар на розгляд, він потрапляє на перевірку до категорійних менеджерів. Вони оцінюють, чи правильно ви внесли основну інформацію про товар.

Поки товар знаходиться у статусі "На розгляді", ви все ще можете вносити зміни до картки товару.

Якщо під час заповнення основної інформації ви припустилися помилки, статус товару з "На розгляді" зміниться на "Чернетку", і менеджер залишить для вас коментарі, що саме потрібно виправити.

Якщо основна інформація заповнена правильно та вичерпно, категорійний менеджер змінить статус вашого товару на "Наповнення контентом".

"Наповнення контентом"

Якщо статус вашого товару з "На розгляді" змінився на "Наповнення контентом", це означає, що ви можете продовжити працювати над заповненням картки товару.

На цьому етапі вам потрібно додати опис товару, заповнити поля топ-характеристик, основних та додаткових характеристик, а також вказати параметри упаковки.

У випадку, якщо на етапі створення товару у статусі "Чернетка" ви додали лише одне фото, бажано додати ще кілька, для більш детального ознайомлення покупців із вашим товаром.

Після заповнення усіх перерахованих вище характеристик переведіть товар у статус "На модерації".

"На модерації"

У статусі "На модерації" наші модератори перевіряють правильність та вичерпність внесення вами характеристик та якість дозаповнення картки товару.

Якщо модератор знайде помилки або невідповідності, він поверне товар у статус "Наповнення контентом" та вкаже вам, що саме потрібно виправити.

Якщо картка товару заповнена правильно та вичерпно, товар перейде у статус "Опублікований".

Звертаємо вашу увагу, що поки товар знаходиться на модерації, ви можете редагувати лише його ціну та наявність.

Також ви не можете перевести товар зі статусу "На модерації" у будь-який інший статус — це може зробити тільки модератор.

"Опублікований"

Статус "Опублікований" означає, що ваш товар вже з'явився на вітрині Епіцентру. Ви можете знайти його у пошуку по назві або за допомогою фільтрів на сайті Епіцентру.

Поки товар знаходиться у статусі "Опублікований", ви не можете вносити до нього зміни (за винятком інформації про ціну та наявність — її можна змінювати).

Якщо у вас є необхідність виправити чи оновити інформацію у картці вже опублікованого товару, зверніться до свого менеджера. Він переведе опублікований товар у статус "Наповнення контентом" і ви зможете внести усі необхідні зміни.

Зверніть увагу, що після внесення змін товар знову необхідно відправити на модерацію — він буде опублікований лише після перевірки модераторами.

"Заборонений до продажу"

На маркетплейсі Епіцентр є певні правила роботи для продавців, яких бажано дотримуватись. Це також стосується вимог до публікації товарів. Наприклад, на маркетплейсі заборонено продавати репліки товарів, а також товари певних брендів.

Якщо ви будете завантажувати до кабінету такі товари, вони потраплять у статус "Заборонений до продажу" та не будуть опубліковані.

Редагування товару у статусі "Заборонений до продажу" неможливе. 

ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ