ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ЗОБРАЖЕННЯ НЕ ВІДОБРАЖАЮТЬСЯ У ВАШОМУ КАБІНЕТІ ПРОДАВЦЯ?

Якщо ви користуєтесь браузером Chrome та у вас виникла проблема з відображенням зображень в особистому кабінеті продавця, будь ласка, виконайте наступні дії:


1. В адресному рядку особистого кабінету натисніть позначку замка.

2. Далі оберіть опцію "Налаштування сайтів". 

3. У вікні, що відкриється, знайдіть пункт "Незахищений контент" та натисніть "Дозволити". Після цього оновіть сторінку налаштувань.

4. Поверніться до особистого Кабінету продавця і також оновіть сторінку — все має працювати справно. 

Ви також можете спробувати використовувати інший браузер для роботи з особистим Кабінетом. 

ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ