
Опрацювання замовлень з Оплатою частинами від А-Банк
Оплата частинами - послуга для клієнтів А-Банк, яка дозволяє покупцю вносити оплату за товар рівними частинами щомісяця. Як підключити послугу та налаштувати її відображення у вашому магазині читайте за посиланням.
Важливо!
Зарахування коштів продавцю відбувається на вказаний при підключені послуги кредитування IBAN рахунок, протягом доби після отримання замовлення покупцем. Комісія від суми операції залежить від кількості частин (2 або 3). З тарифами ви можете ознайомитися за посиланням.
Оформлення замовлення покупцем на сайті

При оформленні замовлення на сайті Епіцентр, покупець може обрати спосіб оплати "Оплата частинами від А-Банк". При цьому загальна сума оплати по вибору покупця може бути поділена на 2 або 3 рівні щомісячні платежі.

При підтвердженні замовлення автоматично формується та надсилається в банк заявка на оплату частинами. Банк відправляє покупцю запит на підтвердження кредиту через застосунок Abank24. Покупець підтверджує договір кредиту. Банк перевіряє доступний ліміт та списує перший платіж.

На цьому етапі у покупця є можливість обрати кількість платежів більше 3. Збільшення кількості платежів передбачає збільшення відсоткової ставки по кредиту, яку сплачує покупець відповідно до тарифів банку. Ви при цьому сплачуєте комісію лише за 3 виплати.
Зверніть увагу !
Якщо номер телефону покупця не зареєстрований в А-Банк, оформлення замовлення з оплатою частинами буде недоступно.

Покупець отримає повідомлення з пропозицією встановити застосунок та відкрити рахунок в А Банк.
Визначення по статусам оплати та їх підстатусам
Статус оплати вказує на поточний етап обробки платежу за замовлення. Він відображається лише для замовлень зі способом оплати частинами або карткою онлайн. Підстатус надає детальну інформацію про оплату замовлення, що дозволяє краще відстежити етап, на якому знаходиться заявка, або визначити причини відсутності оплати. Така інформація допомагає ефективно взаємодіяти з покупцем та вирішувати питання, пов'язані з оплатою замовлення, наприклад:
- повторно оформити замовлення після оновлення / встановлення застосунку Abank24
- уточнити, чи актуальне замовлення, якщо статус оплати був невдалим через збій отримання інформації по платежу
- узгодити змінити способу оплати замовлення при неможливості оплати частинами
Значення і роль статусів оплати викладені у наступній таблиці.

Опрацювання замовлення
1. Увійдіть до особистого кабінету та перейдіть до розділу "Замовлення" бокового меню.
2. Натисніть на кнопку "Фільтрувати", у випадаючому меню оберіть фільтр "Спосіб оплати" → "Оплата частинами А Банк" та натисніть кнопку "Обрати".

3. В списку вам буде відображено всі замовлення, які оформлені покупцями зі способом оплати частинами від А-Банк.
4. Щоб отримати детальну інформацію про замовлення, натисніть на його номер в списку.
5. Вам буде відображена картка замовлення, в якій ви зможете переглянути статус, інформацію по клієнту, обрані способи оплати і доставки та на якому етапі знаходиться платіж.
6. Якщо товар в наявності та ціна відповідає зазначеній - змініть статус замовлення на "Підтверджено продавцем". Для цього натисніть на кнопку "Змінити статус" та у випадаючому списку оберіть відповідний пункт.

Важливо !
Ви не можете вносити зміни у склад замовлення, що було оформлене з оплатою частинами. Якщо зазначений товар відсутній, відразу скасуйте замовлення в статусі "Нове". Вкажіть відповідну причину скасування замовлення та змініть наявність по позиції.
Зміна статусу оплати
Для продовження обробки замовлення зачекайте поки статус його оплати зміниться із "Очікується оплата" на "Заморожені".
Будь ласка, не телефонуйте покупцю, поки оплата не буде підтверджена або скасована.
Після зміни статусу оплати на "Заморожені" зателефонуйте покупцю для уточнення інформації по замовленню та змініть статус замовлення на "Підтверджено".

Важливо !
Статус оплати "Заморожені" буде відображатися в картці замовлення до моменту отримання покупцем товару. Відповідно, як тільки статус замовлення перейде в "Завершено", статус оплати автоматично зміниться на "Зараховано продавцю".
Кошти утримуються до 25 днів з моменту створення клієнтом замовлення та успішної оплати. Стежте за своєчасною зміною статусів та доставкою ваших замовлень.
Зміна способу оплати
- оплатити товар з накладеним платежем при наступних підстатусах: "Недостатньо коштів", "Недоступна кількість платежів", "Відкрита інша заявка", "Перевищено ліміт", "Клієнта не знайдено", "Відсутня відповідь" та "Відсутнє підтвердження".
- запропонувати скасувати поточне замовлення і оформити нове при підстатусах "Внутрішня помилка", "Не встановлено додаток", "Некоректна версія додатка".
Для зміни способу оплати виконайте наступні дії:
1. Знайдіть потрібне замовлення у списку та перейдіть в картку замовлення натиснувши на його номер.
2. В блоці "Доставка та оплата" натисніть на іконку олівця.
3. У полі "Спосіб оплати" оберіть потрібний варіант у випадаючому списку.
4. Натисніть на іконку підтвердження для збереження змін.
Важливо !
Для замовлень, у яких було обрано спосіб доставки "Самовивіз Meest-Епіцентр" або "Meest-Епіцентр Поштомати", доступний лише спосіб оплати карткою онлайн. Запропонуйте клієнту інший спосіб доставки для внесення відповідних змін по замовленню.

Зверніть увагу !
Повторне генерування посилання на відправку заявки по кредиту недоступне. Також недоступна зміна способу оплати на оплату частинами. Оформлення кредиту можливе лише покупцем через сайт.
Повернення коштів покупцю
Самостійне скасування замовлення
- покупець відмовився від підтвердженого замовлення
- скасування замовлення з особистих причин (товару немає в наявності, неактуальна ціна, тощо)
- Якщо підтвердиться, що покупець відмовився від товару зі своєї ініціативи, замовлення залишиться у статусі "Скасовано", а комісія за нього – розмороженою, незалежно від того, з якого статусу ви його скасували.
- Якщо виявиться, що покупець не скасовував замовлення, а ви його скасували з власної ініціативи, таке замовлення буде переведено у статус "Скасовано продавцем".
- Якщо замовлення було скасовано вами не зі статусу "Нове", комісія за нього заморозиться, а через 14 днів – спишеться.
Ви матимете 14 днів на оскарження, у разі, якщо не згодні з переводом замовлення у статус "Скасовано продавцем" та списанням з вас комісії.
Якщо у вас є дійсно вагомі аргументи, ви можете оформити звернення до служби технічної підтримки у розділі "Підтримка" особистого кабінету протягом даних 14 днів.
Про зміну статусу вашого замовлення зі "Скасовано" на "Скасовано продавцем" ви зможете дізнатись з повідомлення у Viber/SMS, а також з листа, який надійде вам на пошту.
Обов'язково зазначайте відповідну причину скасування для уникнення скарг від покупців. Після скасування ви отримаєте пуш-повідомлення про повернення коштів. Якщо повернення коштів буде невдале, будь ласка, створіть звернення через розділ "Підтримка" для повторної спроби.
Для скасування у картці замовлення натисніть кнопку "Змінити статус" та оберіть "Скасовано" у випадаючому списку.


В результаті статус замовлення буде змінено з "Нове" на "Скасовано".
Детальніше про самостійне скасування замовлень ви можете дізнатися з інструкції.
Скасування замовлення покупцем

У такому разі ви можете запропонувати покупцю інший спосіб оплати замовлення (оплата карткою на сайті, післяплата) або скасувати замовлення.
Важливо!
Покупець може самостійно скасувати замовлення, що перебуває у статусі "Нове", "Підтверджено продавцем", "Підтверджено", "Відправлено".
Після скасування замовлення покупцем:
- Статус замовлення зміниться на "Скасовано".
- Причина скасування буде зазначена у картці замовлення поряд зі статусом.
- Перший платіж буде автоматично повернуто покупцю.
- Статус оплати замовлення зміниться на "Зараховано покупцю" з підстатусом "Відмова клієнта".
- На вашу електронну пошту надійде лист, а у застосунок надійде сповіщення про скасування замовлення.
Запит на повернення від покупця
Для цього виконайте наступні кроки:
1. Увійдіть до особистого кабінету та перейдіть до розділу "Замовлення".
2. Через поле пошуку "№ замовлення" введіть номер, по якому ви отримали звернення.
3. Змініть статус замовлення на "Запит на повернення".
4. Відкриється форма з відповідною тематикою.


5. Обов'язково напишіть коментар та натисніть на кнопку "Відправити".
6. Після створення звернення вам буде відображено інформаційне вікно з його номером та можливістю перейти в діалог зі співробітником служби підтримки.
7. Статус замовлення зміниться на "Запит на повернення".
8. Перейдіть в діалог та доповніть інформацію за необхідності.
9. Співробітник служби підтримки перевірить всі дані та змінить статус на "Повернено".

10. Після чого покупцю автоматично надійдуть кошти за замовлення та повідомлення про їх повернення.

Перегляд оплат по замовленням
1. Увійдіть до особистого кабінету та перейдіть до розділу "Бухгалтерія" → "Оплата покупців".
2. Перейдіть на вкладку "А-Банк" (якщо у вас не підключений еквайринг Monobank, то Розділ "Оплата покупців" відразу відкриється на вкладці "А-Банк").
3. Вам буде відображено список замовлень, оплачених через А-Банк.
4. Якщо ви тільки підключили оплату частинами, список буде пустий.
5. У вас є можливість фільтрувати замовлення за статусом оплати та за періодом.


Важливо !
Якщо для вашої компанії не підключені еквайринг Monobank та/або оплата частинами А-Банк, при переході на відповідну вкладку підрозділу "Оплата покупців", буде відображено інформаційне вікно з пропозицією перейти до налаштувань.

Для перевірки всіх зарахувань, ви можете скористатися застосунком А-Банк або бізнес-кабінетом. Кожен платіж по замовленню з оплатою частинами надходять в той же день окремою транзакцією на ваш рахунок. За детальною консультацією звертайтесь до співробітників А-Банк.
ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ