Відгуки, коментарі та запитання

Для вашої зручності та задоволених клієнтів команда маркетплейсу Епіцентр впровадила нові можливості. Тепер покупці можуть залишати відгуки про придбані товари, ставити запитання, а ви маєте змогу надавати відповіді. Це дозволить нам сприяти підвищенню якості вашого обслуговування на маркетплейсі. 

  1. Відгуки про товар та відповіді мерчантів;
  2. Запитання;
  3. Коментарі користувачів.

Зверніть увагу, "Відгуки"є зараз функцією, що діє за замовчуванням. Проте функція "Запитання" є додатковим параметром, який ви можете увімкнути чи вимкнути в налаштуваннях.

Відгуки про товар

Відгук - нова функція, що була введена на маркетплейсі з метою надання користувачам можливості ділитись враженнями про товар, надавати його оцінку тощо. Щоб знайти ваші відгуки, перейдіть на адміністративну панель, натисніть на розділ "Товари". Вам потрібно знайти підрозділ "Відгуки про товар" та відкрити його. На цій сторінці ви можете детальніше ознайомитись зі списком відгуків / запитань про ваш товар, а також інформацією про них.Окрім того, за необхідності ви можете відкрити детальну картку відгуку/запитання.

За бажанням ви можете відфільтрувати відгуки за назвою товару, за датою додавання, за категорією або брендом (від А до Я чи від Я до А). Відповідні фільтри знаходяться зверху сторінки 

Детальна інформація про відгуки відображена внизу під фільтрами. У табличці по відгуках є наступні параметри: 

  • ID відгуку;
  • фото товару та його назва; 
  • ID товару, дата публікації відгуку, 
  • Тип (відгук це, коментар чи запитання про товар);
  • бренд товару, його категорія;
  • оцінка та текст (опис) самого відгуку;
  • статус відгуку чи запитання;
  • статус відповіді (надана/не надана).

Над таблицею також відображається загальна кількість ваших відгуків.

Важливо: кожен відгук має свій відповідний статус. Вони бувають наступних видів:

Зверніть увагу, сповіщення про запитання чи відповіді надходитимуть вам до особистого кабінету та будуть відображатись біля значка дзвіночка, який знаходиться поруч з вашим аватаром (справа від таблиці).

Сповіщення мають наступний вигляд (зображення знизу). Ви можете відкрити його, натиснувши кнопку "Відкрити чат".

Для того, аби відкрити детальну картку відгуку, вам необхідно натиснути на його ID номер, який знаходиться зліва у таблиці. Якщо ви натиснете на сам товар, він відкриється вам окремою карткою, проте без відгуків чи запитань.


Перед вами - детальна картка відгуку про товар. Зліва вказана наступна інформація: 

  • ім'я користувача, що залишив відгук;
  • дата публікації відгуку;
  • текст відгуку; 
  • переваги та недоліки про товар;
  • підтвердження покупки (купив/не купив);
  • секція для додавання зображень товару від користувача. 

Справа знаходиться додаткова інформація про товар: 

  • ID відгуку;
  • статус відгуку; 
  • артикул товару;
  • сам товар;
  • посилання на товар. 

Знизу під додатковою інформацією є іконки історії зміни статусів відгуку з датами. У картці "Оцінка користувача" жовтим позначена поставлена користувачем оцінка за товар по п'ятибальній шкалі, де 1 - жахливо, а 5 - чудово.

У вас є змога відповідати на відгуки, коментарі чи запитання. Для того, аби залишити відповідь, ви маєте відкрити детальну картку цього відгуку/запитання. Під загальною інформацією про відгук/запитання (ім'я користувача, дата створення картки, коментар до замовлення тощо) про товар є кнопка "Відповідь", поряд з якою знаходиться відповідна позначка.

Натиснувши на неї, ви відкриваєте додаткове віконечко для тексту відповіді. При натисканні на кнопку "Додати" ви опублікуєте свою відповідь на відгук користувача. Якщо ж ви не хочете залишати відповідь, натисніть "Скасувати".

За бажанням можна також залишати декілька відповідей. Після публікації відповіді поруч з датою знаходитиметься її статус та іконка у вигляді ока, натиснувши на яку ви зможете відкрити детальну картку відповіді. Якщо "око" не відображається, отже, ви вже у цій картці.

Ви також маєте можливість додавати відповіді на коментарі, на запитання та на самі відповіді. Вони будуть відображатись унизу ланцюжком повідомлень

У таблиці з відгуками та запитаннями ви можете переглянути, чи вже надавали відповідь на запитання або коментар від користувачів. Для цього перегляньте розділ "Статус відповіді" у таблиці. Жовтим підсвічена інформація "Відповідь не надана", сірим - "Відповідь надана".

Зверніть увагу! Якщо ви відповідаєте на запитання чи коментарі з сайту Епіцентру, а не з особистого Кабінету, статус такої відповіді у таблиці відгуків буде відображатись як "Відповідь не надана"

Такі ситуації можливі, оскільки ми не можемо ідентифікувати вас через акаунт на сайті Епіцентру. 

Для коректного та вчасного оновлення статусів відповідей радимо вам надавати їх саме з особистого Кабінету.

Важливо: статуси відповідей також бувають іншими:

Запитання про товар

Ви можете активувати функцію "Запитання про товар" перейшовши в розділ "Налаштування компанії" у "Додаткових налаштуваннях", що знаходяться справа зверху. Для активації запитань натисніть на перемикач біля функції "Показувати запитання".

Натисніть "Так", якщо ви погоджуєтесь з вмиканням цього функціоналу. При натисканні "Ні" ви залишитесь на розділі "Додаткові налаштування".

Звертаємо вашу увагу, що активація функції "Показувати запитання" залучає вас до роботи з запитаннями від клієнтів. Ви погоджуєтесь також надавати відповіді на поставлені запитання та за необхідності пояснювати покупцям деталі з приводу замовлень та товарів.

Запитання про товар відображатимуться у разом з відгуками у відповідній таблиці. 


Ви можете знайти її, перейшовши на адміністративну панель, та натиснувши на розділ "Товари". Під ним у вас буде підрозділ "Відгуки про товар", на який потрібно перейти. На цій сторінці ви можете детальніше ознайомитись зі списком відгуків / запитань про ваш товар, а також інформацією про них.

Для запитань у розділі "Тип" буде вказана інформація "Запитання про товар".

Зверніть увагу, сповіщення про запитання чи відповіді надходитимуть вам до особистого кабінету та будуть відображатись біля значка дзвіночка, який знаходиться поруч з вашим аватаром.

Сповіщення мають наступний вигляд (зображення знизу). Ви можете відкрити його, натиснувши кнопку "Відкрити чат".

У таблиці з відгуками та запитаннями ви можете переглянути, чи вже надавали відповідь на запитання або коментар від користувачів. Для цього перегляньте розділ  "Статус відповіді" у таблиці. Жовтим підсвічена інформація "Відповідь не надана", сірим - "Відповідь надана".

Коментарі користувачів

Функція "Коментарі" - це можливість саме користувачів залишати відповіді на відгуки чи запитання. Вона дає змогу користувачам ділитись досвідом покупок між собою у картках відгуків конкретного товару. Коментарі можна знайти у детальних картках відгуків знизу у ланцюжку повідомлень.
Важливо: коментарі можуть бути розміщені зверху та знизу детальної картки відгуку чи запитання.

Під відгуком чи запитанням коментарі розміщенні знизу ланцюжком повідомлень (з позначкою "око" для детального перегляду).

Якщо натиснути на цю позначку та відкрити детальну картку коментаря, то він буде розміщений зверху сторінки, над відгуком чи запитанням (без позначки "ока").

У мерчанта також є можливість відповідати на поставлені коментарі з приводу його товару. Для цього необхідно натиснути на кнопку з позначкою "Відповідь", яка знаходиться справа знизу під коментарем.

Повідомлення з відповіддю будуть з'являтися унизу під детальною карткою коментаря у ланцюжку повідомлень. 

ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ