
Активація та умови доставки замовлень до центрів видачі Епіцентр
Доставка замовлень у центри видачі Епіцентр здійснюється перевізником Meest та відбувається за рахунок продавця.
Переваги для покупців:
- Безкоштовна доставка
- Швидкість доставки
- Отримання замовлення у зручний для себе час
- Обрати зручний пункт видачі
- Створення накладної в особистому кабінеті
- Автоматична зміна статусу замовлення
- Повернення коштів сплачених за доставку на бонусний рахунок протягом періоду дії акції
- Збільшення кількості замовлень
З активацією та умовами використання способу доставки замовлень можна ознайомитися в наступних пунктах:
Активація доставки
Умови активації
Як отримати унікальний ідентифікатор в кабінеті Meest ПОШТА описано тут.
Якщо договір вже укладений, для використання спеціальних тарифів Епіцентр необхідно підписати додатковий договір з поштовим оператором Meest ПОШТА. Форма для заключення додаткового договору тут.
Для успішної активації доставки в центри видачі Епіцентр мають бути дотримані наступні умови:
- ваша компанія повинна мати активного контрагента з таким самим ЄДРПОУ/РНОКПП, з яким укладено договір з Meest ПОШТА;
- в налаштуваннях компанії має бути активована оплата карткою онлайн та/або передбачена післяплата відповідно до договору з Meest ПОШТА.
Послідовність активації
1. Авторизуйтесь в особистому кабінеті користувача на Епіцентр Маркетплейс.
2. Перейдіть в розділ "Налаштування", оберіть підрозділ "Налаштування компанії" бокового меню особистого кабінету.
3. Натисніть на вкладку "Оплата та доставка". На вкладці, що відкрилась, буде відображатись блок "Самовивіз Meest-Епіцентр".

4. У блоці "Самовивіз Meest-Епіцентр" натисніть кнопку "Налаштувати". Відкриється вікно "Додайте Ваш ContractID".
Якщо унікальний ідентифікатор вже було внесено раніше для створення накладної оператором Meest ПОШТА або налаштування способу доставки "Meest-Епіцентр Поштомати", він автоматично відображатиметься в полі "ContractID".

5. Внесіть унікальний ідентифікатор, який ви отримали після підписання договору про співпрацю з оператором Meest ПОШТА, в поле "ContractID".
У разі помилки, вам буде відображено підказку, що ContractID не відповідає формату: використані недопустимі символи або довжина значення не відповідає стандарту в 36 символів. Кнопка "Зберегти" стає доступною у разі вірного формату та відповідності всім умовам перевірки ContractID.

6. Натисніть кнопку "Зберегти" для підтвердження. Ви отримаєте сповіщення про успішне збереження унікального ідентифікатора.

Важливо !
Збереження унікального ідентифікатора буде недоступне у випадку, якщо:
- внесений вами ContractID не є унікальним ідентифікатором Meest ПОШТА,
- від Meest ПОШТА отримано інформацію про невідповідність ContractID для застосування в системі Епіцентр Маркетплейс.

7. Натисніть на повзунок у блоці "Самовивіз Meest-Епіцентр".

Спосіб доставки буде активовано, про що свідчить активний повзунок в блоці "Самовивіз Meest-Епіцентр" та повідомлення про успішне збереження налаштування.

Спосіб доставки "Самовивіз Meest-Епіцентр" буде доступний покупцям при оформленні замовлень у вашому магазині на наступний день після його активації.
Деактивація налаштування
Важливо !
Ваша компанія буде автоматично заблокована якщо:
- деактивувати спосіб доставки "Самовивіз Meest-Епіцентр", або
- деактивувати оплату карткою онлайн за умови недоступності післяплати для збереженого ContractID.
При спробі деактивації способу доставки "Самовивіз Meest-Епіцентр" ви отримаєте попередження про блокування компанії.

Якщо ви підтвердите деактивацію, компанія буде заблокована, а товари стануть недоступні для продажу.
При спробі деактивації способу оплати карткою онлайн (Монобанк або Easy Pay), ви отримаєте відповідне попередження.

У разі підтвердження деактивації оплати карткою онлайн, спосіб доставки "Самовивіз Meest-Епіцентр" буде автоматично деактивований, а компанія буде заблокована.
Обробка замовлення
Для замовлень зі способом доставки "Самовивіз Meest-Епіцентр" доступні наступні способи оплати:
- оплата карткою онлайн
- післяплата, якщо відповідне налаштування передбачено за результатами перевірки ContractID в Meest ПОШТА
- Підключення до платіжної системи EasyPay для ФОП
- Підключення до платіжної системи EasyPay для ТОВ
- Підключення до еквайрингу Монобанк
При обробці замовлень з використанням послуг оператора Meest ПОШТА є можливість створення товарно-транспортної накладної. Послідовність дій для створення накладної викладена нижче.
Створення накладної
На замовлення, створені зі способом доставки "Самовивіз Meest-Епіцентр", діють певні обмеження:
- оціночна вартість замовлення не має перевищувати 30 000 грн.
- вага відправлення (в тому числі, об'ємна) не має перевищувати 30 кг
- об`єм не має перевищувати 0.118 м. куб
- Максимально дозволена ширина, висота, довжина - 70 см
Важливо !
При недотриманні вказаних обмежень, створення накладної буде недоступне.
1. Створення ТТН стає можливим після переходу замовлення в статус "Підтверджено". Для цього відкрийте картку замовлення та натисніть на кнопку "Створити накладну" у блоці "Посилка".

В результаті чого відкриється сторінка "Створення накладної Самовивіз Meest-Епіцентр".

2. На сторінці створення накладної заповніть поля:
Блок "Дані відправника":
- "ContractID" - поле заповнюється автоматично та недоступно для редагування;
- "Ім'я", "Прізвище", "По батькові" та "Телефон" - поля заповнюються автоматично даними взятими з договору із оператором Meest ПОШТА та доступні для редагування;
- "Місто відправника" та "Відділення Meest" - із випадаючого списка оберіть місто та відділення оператора Meest ПОШТА, з якого буде здійснюватись відправка замовлення.
Блок "Дані одержувача":
- "Ім'я", "Прізвище", "По батькові", "Телефон", "Місто одержувача", "Відділення Meest-Епіцентр ЦВЗ" - поля заповнюються автоматично даними з картки замовлення та доступні для редагування.
Блок "Параметри посилки":
- "Зворотна доставка грошей" - поле заповнюється автоматично та недоступне для редагування. Якщо замовлення оформлене з післяплатою, то поряд буде зазначена сума післяплати;
- "Платник за доставку" - заповнюється автоматично та недоступно для редагування;
Важливо !
При способі доставки "Самовивіз Meest-Епіцентр" доставку оплачує лише відправник. Для покупців такий спосіб доставки завжди є безкоштовним.
- “Оціночна вартість, грн” - поле заповнюється автоматично та недоступно для редагування;
- "Опис посилки" - введіть опис посилки;
- "Ширина, см", "Висота, см", "Довжина, см" - поля заповнюються автоматично та доступні для редагування. Габарити посилки розраховуються виходячи з ширини, висоти, довжини товарів в замовленні.
- "Вага, кг", "Вага об'ємна" - поле заповнюються автоматично та недоступне для редагування. Вага кількох товарів у замовленні сумується.
Важливо !
Поля з позначкою "*" повинні бути обов'язково заповнені. Інакше кнопка "Створити накладну" не буде активна.
3. Для збереження внесених даних натисніть на кнопку "Створити накладну".

В результаті виконаних дій буде створено товарно-транспортну накладну, номер якої ви можете переглянути в блоці "Посилка".
Ви можете завантажити товарно-транспортну накладну у форматі pdf. Для цього натисніть на кнопку "Завантажити накладну".
Редагування накладної
Для того щоб видалити ТТН натисніть на кнопку із зображенням корзини в блоці "Посилка" картки замовлення.

Товарно-транспортну накладну буде видалено, а ви зможете створити нову накладну описаним вище способом.
Оплата замовлення післяплатою
Як це працює:
1. Сповіщення про доставку:
Після доставки замовлення до ЦВЗ Епіцентр, покупець отримає сповіщення в одному з каналів:
- push-сповіщення у мобільному застосунку;
- повідомлення у Viber або SMS.
- номер замовлення;
- адресу та номер ЦВЗ, де можна отримати посилку.
Покупець може оплатити замовлення:
- у мобільному застосунку Meest Пошта UA;
- за посиланням, наданим у повідомленні;
- безпосередньо під час отримання посилки у ЦВЗ Епіцентр.
- Комісія становить 2% від суми замовлення + 20 грн.
- Комісію сплачує покупець.
Важливо !
Ви не сплачуєте жодної комісії при отриманні коштів за замовлення з післяплатою.
Інформація про отримання коштів за післяплату
1. Щоденне надсилання реєстру
- Щодня ви отримуватимете електронний реєстр платежів на вашу електронну пошту.
- У реєстрі вказано номери ТТН замовлень, які були вручені покупцям за попередній день.
- Кошти за післяплату перераховуються на ваш IBAN-рахунок, вказаний під час укладення договору з Meest ПОШТА.
- Переказ здійснюється наступного дня після отримання замовлення покупцем.
Правила використання
Важливо !
Якщо ви не укладали додаткової угоди з оператором Meest ПОШТА, то тарифікація відправлення буде здійснюватися згідно стандартних тарифів перевізника. Компенсація вартості доставки на такі відправлення розповсюджуватися не буде.
Форма для заключення додаткового договору тут.
Вартість доставки
Вартість доставки замовлення способом "Самовивіз Meest-Епіцентр" встановлюється оператором Meest ПОШТА. З тарифами ви можете ознайомитися за посиланням.

На замовлення, оціночна вартість яких перевищує 200 грн, нараховується додаткова комісія за страхування в розмірі 0,5% від оціночної вартості замовлення.
Посилки, від яких відмовилися отримувачі, безкоштовно повертаються на відділення, з якого було здійснено відправку.
Компенсація доставки
Вартість доставки способом "Самовивіз Meest-Епіцентр" компенсується продавцю у вигляді бонусу на бонусний рахунок. Компенсація нараховується за певний проміжок часу, визначений періодом акції, в розмірі суми, яка зазначена в ТТН. Детально з умовами компенсації вартості доставки можна ознайомитись тут.
Термін зберігання
Термін безкоштовного зберігання посилки в центрі видачі Епіцентр становить 5 робочих днів після дня надходження. Після закінчення терміну зберігання посилка автоматично повертається на відділення, з якого було здійснено відправку.
ПОВ'ЯЗАНІ СТАТТІ
